دومین نشست مسئولین روابط عمومی هلدینگ صدر تامین و اصحاب رسانه اصفهان

کدخبر : 11503

نشست مدیر روابط عمومی هلدینگ صدرتامین، مسئولین روابط‌عمومی ذوب آهن اصفهان و مدیران روابط عمومی سایر شرکت های تابعه دراصفهان با جمعی از اصحاب رسانه این استان یک شنبه ۲۹ تیرماه در هتل کوثر اصفهان برگزار شد .

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان؛ علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان،محسن بیدی مدیر روابط عمومی هلدینگ صدر تامین،دکتر علی راعی مشاور امور مجلس و ارتباطات اجتماعی ذوب آهن اصفهان ، مرضیه باقرصاد رئیس گروه مطبوعات  تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و جمعی از اصحاب رسانه حاضرین در این نشست بودند.

 

علیرضا امیری در این نشست ضمن تشکر از اصحاب رسانه استان بابت تعامل اثربخش با این کارخانه گفت: ذوب آهن اصفهان به دلیلشیوه تولید از یارانه انرژی بی بهره است و هم اکنون بحران کمبود مواد اولیه نیز به آن اضافه شده است.

 

وی افزود:هم اکنون کوره بلند شماره یک به دلیل نبود مواد اولیه وارد مدار نیست و این موضوع سبب شده کارخانه با شصت درصد ظرفیت تولیدداشته باشد.

 

محسن بیدی مدیر روابط عمومی هلدینگ صدرتامین نیز گفت: رسانه های اصفهان تعامل بسیار خوبی با ذوب آهن  دارند و این موضوع سبب شده مشکلات کارخانه به خوبی پیگیری شود.

 

وی بیان کرد:‌ ذوب آهن به دلیل شیوه تولید از یارانه انرژی بی بهره است و از اصحاب رسانه درخواست داریم در این خصوص نیز به تولید محتوای تخصصی بپردازند.

 

علی راعی نیز در این نشست ، تعامل رسانه های اصفهان با ذوب آهن را بسیار موثر و ارزنده توصیف کرد و افزود : مطالبه گری و همچنین حمایت از تولید داخلی ، از جمله اولویت های اصلی رسانه های این استان است و در این راستا به خوبی عمل کرده اند .

 

اصحاب رسانه اصفهان نیز در این نشست دیدگاه های خود را در خصوص بهبود تعامل با سازمان ها به ویژه هلدینگ صدر تامین و ذوب آهن اصفهان بیان نمودند .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه