سومین شماره نشریه الکترونیکی مرکز ارتباطات گروه سایپا منتشر شد؛

"تکیه خودروسازان بر توان داخلی"/ 16 راهکار افزایش داخلی سازی در صنعت خودرو

"تکیه خودروسازان بر توان داخلی"/ 16 راهکار افزایش داخلی سازی در صنعت خودرو
کدخبر : 11584

سومین شماره نشریه الکترونیکی مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با عنوان تکیه خودروسازان بر توان داخلی منتشر شد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از سایپانیوز: این نشریه الکترونیکی با بیان مطالبی مختلف، تحت عناوینی مانند" داخلی سازی با رویکرد جدید"، " 300 میلیون یورو داخلی سازی قطعات خودرو در سال صورت می گیرد"، "خودروسازان با مدیریت مناسب می توانند در داخلی سازی خودکفا شوند"، "افزایش سطح همکاری خودروسازان با قطعه سازان ضرورت دارد" و ... منتشر شد.

بخش دیگر عناوین این نشریه، اینفوگرافی "16 راهکار افزایش داخلی سازی در صنعت خودرو" است.

سومین نسخه از نشریه الکترونیکی گروه خودروسازی سایپا، با یادداشت ها و گفتارهایی از مهدی صادقی نیارکی، لطف اله سیاهکلی، عبدالوهاب سهل آبادی، نیما بصیری تهرانی، سید جمشید جمشیدی مفرد، محمدرضا دشتی اردکانی، فرهاد طهماسبی، بهروز محبی نجم آبادی و آرمان رضاپور همراه است.

مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا مصاحبه ها و گزارش های خود در پرونده "تکیه خودروسازان بر توان داخلی" را در قالب یک نشریه الکترونیکی گردآوری و منتشر کرده است.

علاقمندان می توانند این نشریه الکترونیکی را در کانال های رسمی گروه خودروسازی سایپا در فضای مجازی و در پایگاه اطلاع رسانی این گروه خودروسازی مشاهده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه