فجر انرژی مقام اول مسابقات قرآن کریم را کسب کرد

فجر انرژی مقام اول مسابقات قرآن کریم را کسب کرد
کدخبر : 11640

شرکت فجر انرژی خلیج فارس مقام اول مسابقات قرآن کریم صنایع پتروشیمی سال 98 منطقه را کسب کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، این شرکت موفق شد با کسب 3400 امتیاز مقام اول مسابقات قرآن کریم مطنقه را کسب کند.

شاخص های انتخاب شرکت فجر به عنوان برترین شرکت از میان سایر شرکتها طبق گزارش دبیرخانه مرکزی مسابقات صنایع قرآن کریم در شرکت عملیات غیر صنعتی، اطلاع رسانی مستمر بین کارکنان و خانواده های آنها، برگزاری مسابقات مقدماتی در شرکت، ارسال اسامی نفرات برگزیده در موعد مقرر، ارتباط مستمر رابط شرکت با دبیرخانه مرکزی و  تعداد نفرات برگزیده  در مسابقه نهایی بوده است.

هشتمین دوره مسابقات  مقدماتی  حفظ و قرائت قرآن کریم در سه بخش  فرزندان، همسران ، بانوان شاغل و کارکنان فجر انرژی خلیج فارس از دوشنبه ۹ دی ماه به مدت ‌۲ روز با حضور بیش از 100 شرکت کننده برگزار شده بود.

همچنین بخش کارکنان این مسابقات با 23 شرکت کننده ، بخش همسران و بانوان شاغل با 30 شرکت کننده و فرزندان با 52 شرکت کننده به مسابقه پرداختند.

لازم به ذکر است که پنجمین دوره مسابقات قرآنی فجر انرژی برای فرزندان در رده سنی 5 تا 18 سال بوده که با استقبال فراوان فرزندان کارکنان فجر انرژی همراه بوده است؛ هفتمین دوره مسابقات قرآنی فجر نیز سال 97 با حضور 97 شرکت کننده در بخش شفاهی و 72 شرکت کننده در بخش کتبی در مجموعه فجر انرژی خلیج فارس برگزار شده است.

 

 

مسابقات قران

مسابثاقت قرآن

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه