ارائه گزارش مهندس ملارحمان در دیدار تولیدکنندگان فولاد و پتروشیمی کشور با رئیس‌جمهور

ارائه گزارش مهندس ملارحمان در دیدار تولیدکنندگان فولاد و پتروشیمی کشور با رئیس‌جمهور
کدخبر : 11761

جلسه تولیدکنندگان فولاد و پتروشیمی کشور با حضور دکتر روحانی رئیس‌جمهور، روز گذشته برگزار شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، رئیس‌جمهور در این جلسه به افزایش تولید در حلقه‌های زنجیره فولاد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تمام حلقه‌های زنجیره فولاد از کنسانتره و گندله گرفته تا آهن اسفنجی، ظرف هفت سال گذشته، دو برابر شده و این خبر بسیار خوبی است.

در این جلسه که مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدکننده فولاد و صنایع پتروشیمی حضور داشتند، مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به نمایندگی از شرکت‌های فعال در حوزه سنگ‌آهن، صحبت‌هایی در خصوص افزایش ظرفیت تولید محصولات زنجیره فولاد و توسعه‌های انجام شده در حوزه اکتشاف معادن و صنایع معدنی و زیربناها در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بیان کرد.

WhatsApp Image 2020-07-29 at 10.11.42 AM (1)

وی در ادامه به آخرین وضعیت پروژه انتقال آب خلیج‌فارس نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا توسط شرکت گل‌گهر اشاره کرد.

مهندس ملارحمان با بیان اینکه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، در سال جاری افتتاح ۱۴ طرح را در برنامه دارد که مجموع این سرمایه‌گذاری‌ها بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان با اشتغال حدود ۴۴۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم است، ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با این پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای‌ از رییس جمهور برای افتتاح این طرح‌ها دعوت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه