مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مبین انرژی خلیج فارس برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مبین انرژی خلیج فارس برگزار شد
کدخبر : 11778

در مراسمی با قدردانی از تلاش‌های علیرضا شمیم، مهدی فرزانه به عنوان سرپرست جدید شرکت مبین انرژی خلیج فارس معارفه شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی مبین انرژی خلیج فارس، این مراسم با حضور مدیران ستادی هلدینگ خلیج فارس و مدیران شرکتهای پتروشیمی تابعه؛ صبح امروز در عسلویه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رحیمیان سرای مدیر امور مجامع هلدینگ خلیج فارس به بیان محاسن اخلاقی و دستاوردهای مدیریتی مهندس شمیم پرداخت و مراتب تقدیر مهندس ربیعی مدیرعامل هلدینگ را ابلاغ کرد.

در ادامه جواد گلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ خلیج فارس، از سال‌ها خدمات مهندسی شمیم تقدیر کرده و عدم قدرشناسی و پاسداشت خدمات بزرگان صنعت پتروشیمی را مظلومیت مضاعف این عزیزان دانست .

 مهندس حسنی رییس شورای راهبردی و مدیر عامل پتروشیمی پارس نیز در سخنانی از توجه ویژه مهندس شمیم به مسئولیت‌های اجتماعی سخن گفت و از تلاش‌های وی در عرصه‌های مختلف، به ویژه مقابله با ویروس کرونا و کمک به خانواده‌های محروم منطقه تشکر کرد.

شمیم در این مراسم با بیان اینکه در طول سال‌های خدمت بر دو اصل یادگیری و یاددهی کار کرده‌ام، مهندس فرزانه را به‌عنوان فردی توانمند و پرتلاش معرفی کرد و بر لزوم همکاری همه جانبه پرسنل و شرکت‌های منطقه با او تاکید کرد.

 فرزانه به عنوان آخرین سخنران این مراسم، با تشکر از خدمات ارزنده مهندس شمیم بر ادامه عزم جدی در راستای خدمات دهی و پیشرفت سازمانی شرکت مبین انرژی تاکید کرد.

در پایان مراسم، لوح تقدیر مهندس ربیعی، تقدیم مهندس شمیم شد و همچنین حکم سرپرستی مهندس فرزانه نیز ابلاغ شد.

لازم به ذکر است مهندس فرزانه از سال ۱۳۷۱ با عنوان معاون مهندسی فرآیند در پتروشیمی رازی و پس از آن ؛ از سال ۱۳۸۶ تاکنون در پتروشیمی مبین در سمت های رییس واحد فرآیند؛رییس بهره برداری و رییس مجتمع مشغول به خدمت بوده است.

WhatsApp Image 2020-07-29 at 22.36.33

.

WhatsApp Image 2020-07-29 at 22.36.32

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه