مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک سپه در دیدار با مدیران گل‌گهر عنوان کرد:

پروژه انتقال آب خلیج فارس انقلابی در مسیر صنعت است

پروژه انتقال آب خلیج فارس انقلابی در مسیر صنعت است
کدخبر : 11901

مدیرعامل بانک سپه صبح روز گذشته در جلسه با مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با تاکید بر عملکرد خوب شرکت گل‌گهر گفت: خوشبختانه آقای مهندس ملارحمان با همراهی سایر مدیران شرکت در دستیابی به اهداف شرکت، انجام پروژه‌ها و جهش در تولید موفق عمل کرده است و این در سودآوری مدنظر سهامداران بسیار ارزشمند است.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی گل گهر، محمدکاظم چقازردی؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک سپه در این دیدار ضمن اشاره به پروژه‌های معدنی و جلوگیری از هرز رفتن منابع گفت: هرچند بحث اجرای پروژه‌های جدید مهم است اما در حال حاضر مهم‌ترین مسئله مدیریت پرو‌ژه‌های موجود است.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به منافع بلندمدت گفت: با شناختی که از شرکت گل‌گهر داریم باید برای افزایش بیشتر درآمد ارزی شرکت برنامه‌ریزی کنید زیرا درآمد ارزی در شرایط فعلی تاثیر بسزایی در اجرای طرح‌های شرکت دارد.

 

مدیرعامل بانک سپه همچنین با تقدیر  از عزم جدی در پروژه انتقال آب خلیج فارس این طرح را انقلابی در مسیر صنعت و موجب نویدبخشی برای مردم دانست و گفت: این پروژه آن‌قدر مهم است که مطمئنا آقای رئیس‌جمهور نیز برای افتتاح آن می‌آید.

 

در ادامه این جلسه، مدیرعامل گل‌گهر ضمن تقدیر از مدیرعامل بانک سپه، با تاکید بر دقت در انتخاب مدیران گل‌گهر، توجه به پاک‌دستی، توان مدیریتی و تعهد کاری را از جمله شاخص‌های انتخاب مدیران مجموعه و بخش‌های مختلف شرکت برشمرد.

 

جمشید ملارحمان در ادامه با تشریح برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت گفت: شرکت گل‌گهر اقدامات موثری در راستای افزایش ظرفیت تولید محصولات زنجیره فولاد و همچنین توسعه حوزه‌های اکتشاف معادن، صنایع معدنی و ایجاد زیربناهای لازم انجام داده است.

 

وی با اشاره به طرح‌های آتی گل‌گهر افزود: شرکت گل‌گهر ۱۴ پروژه مهم در دست اقدام دارد که یک مورد آن پروژه انتقال آب خلیج فارس است که بدون شک این پروژه نقش بسزایی در افزایش ارزش سهام شرکت گل‌گهر خواهد داشت.

 

بنابر اظهارات ملارحمان، مجموع ارزش ریالی سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این ۱۴ طرح، بالغ بر ۱۶۰ هزار میلیارد ریال است که به واسطه این طرح‌ها، در مجموع برای نزدیک به ۴۴۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی صورت خواهد گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه