استفاده از پتانسیل فولاد خوزستان نجات دهنده اکسین از شرایط سخت بود

کدخبر : 12075

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با تقدیر از همکاری فی مابین فولاد اکسین و شرکت فولاد خوزستان، دستاوردهای بزرگ این شرکت در سال ۱۳۹۸ را حاصل این همکاری و تعامل دانست.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی فولاد اکسین، ابراهیمی در همین راستا گفت در سال گذشته رشد خرید مواد اولیه از شرکت فولاد خوزستان بسیار چشم گیر بوده است که این امر باعث گردش سرمایه میان این دو شرکت شده که از قبل آن به درآمدهای مالیاتی استان ارزش افزوده قابل ملاحظه‌ای رسیده است.

امین ابراهیمی با اشاره به رشد صادراتی فولاد اکسین در سال ۱۳۹۸ این اتفاق را حاصل همکاری استفاده از زیرساختهای صادراتی و تجربیات فولاد خوزستان دانست که علاوه بر تحقق درآمدهای ارزی برای کشور امکان خرید قطعات مورد نیاز خط تولید را فراهم آورد.

 

امین ابراهیمی با اشاره به تداوم همکاری میان این دو شرکت در سال ۱۳۹۹ رابطه این دو مجموعه را رابطه مادر و فرزندی دانست و در کنار هم بودن این دو شرکت باعث برکات برای آنها و صنعت فولاد کشور خواهد بود، بر همین اساس سعی ما بر این است این همکاری و بهره گیری از ظرفیت های مشترک، تجربیات در سال ۱۳۹۹ و سالهای آینده نیز برقرار باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه