تقدیر شورای شهر لنجان از اجرای پروژه زیست محیطی درب های فلکسیبل در ذوب آهن اصفهان

کدخبر : 12140

اعضای شورای شهرستان لنجان دوشنبه 20 مردادماه در نشست تعاملی با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از فعالیت های زیست محیطی این شرکت به ویژه پروژه طراحی وساخت و نصب درب های فلکسیبل در بخش کک سازی این شرکت قدردانی کردند .

به گزارش رصد اقتصادی : در این نشست که حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر نیز حضور داشت ، اعضای  شورای شهرستان لنجان ضمن گرامیداشت یاد شهدای این شهرستان و ذوب آهن اصفهان از فعالیت های زیست محیطی این شرکت قدردانی نمودند و خواستار تداوم آن شدند.

 

  قدردانی از مسئولین ذوب آهن به جهت تعامل با منطقه از جمله انجام فعالیت های زیست محیطی ، مشارکتی و فرهنگی ،  ضرورت بکار گیری بیشتر نیروهای بومی در ذوب آهن اصفهان  ، ضرورت حل  مشکلات بخش صنعت و به تبع آن کاهش مشکلات مردم منطقه و ضروت توسعه تعاملات فیمابین ، از جمله مباحثی بود که توسط اعضای شورای شهرستان لنجان در این نشست تعاملی مطرح شد.

 

▫️امام جمعه زرین شهر نیز طی سخنانی از اخلاق اسلامی و مشارکت جویانه مدیریت ذوب آهن اصفهان قدردانی نمود و بر استفاده حداکثری از تمام امکانات منطقه برای حل مشکلات مردم از جمله اشتغال تاکید کرد و اظهار داشت : تدوین یک طرح جامع و استراتژیک برای توسعه شهرستان بسیار ضروری است تا بتوانیم   نقاط قوت و امکانات شهرستان را بررسی نموده و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم .

 

حجت الاسلام و المسلمین باقریان ضمن پیشنهاد تشکیل اتاق فکر و کمیته نخبگان شهرستان لنجان  گفت : باید از تمام ظرفیت های معطل بخش های مختلف شهرستان جهت توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال استفاده کنیم و با همکاری تمام بخش ها برای حل مشکلات خاص شهرستان اقدام کنیم.

 

▫️منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز ضمن استقبال از پیشنهاد امام جمعه زرین شهر جهت تشکیل اتاق فکر و کمیته نخبگان ، طی سخنانی گفت : در حال حاضر شرایط مساعدی برای توسعه مشارکت همه بخش ها جهت ایجاد فرصت های جدید در منطقه فراهم است تا بتوانیم از تمام امکانات موجود نهایت بهره را ببریم .

 

وی با اشاره به تدوین طرح جامع زیست محیطی ذوب آهن اصفهان با هماهنگی سازمان محیط زیست ، اظهار داشت : فعالیت های زیست محیطی این مجتمع عظیم صنعتی با جدیت انجام می شود و در این راستا اجرای پروژه درب های فلکسیبل در باتری شماره 3 کک سازی این شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده  و نتایج آن به خوبی مشهود است .

 

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود : این شرکت تلاش خود را معطوف به ایجاد فرصت های اشتغال برای منطقه نموده است و با وجود مازاد نیرو ، هرگز تعدیل را مدنظر قرار نداده و به مسئله اشتغال به عنوان یک مشکل سراسری و ملی توجه دارد . 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه