در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد، متالورژی، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته انجام می شود:

نمایش توانمندی های فولاد مبارکه در اصفهان

نمایش توانمندی های فولاد مبارکه در اصفهان
کدخبر : 12264

گروه فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات فولادی در رویداد بزرگ نمایشگاه بین المللی فولاد، متالورژی، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته شرکت می کند.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از فولاد  مبارکه اصفهان:  گروه فولاد مبارکه اصفهان در این نمایشگاه با اختصاص فضای ویژه نمایشگاهی، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه زنجیره تامین، تولید، صادرات و سرمایه گذاری عرضه خواهد کرد.

ایجاد فضای سازنده، تعامل و بازاریابی، معرفی دستاوردهای بومی سازی و محصولات نوین و ایفای مسئولیت های اجتماعی از اهداف این نمایشگاه است.

بدون شک برگزاری این نمایشگاه نسبت به دوره های گذشته متفاوت خواهد بود. دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد،  متالورژی،  ریخته گری،  ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان در دوران شیوع کرونا برگزار می شود. البته برگزاری نمایشگاه امسال با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا صورت گرفته و جای نگرانی وجود ندارد.

اما این اتفاق یک دستاورد مثبت به همراه خواهد داشت، آن هم تخصصی شدن بازدید کنندگان است. موضوعی که در دیگر نمایشگاه های تخصصی برگزار شده در دوران کرونا نیز رخ داد.

درواقع تخصصی شدن بازدیدکنندگان می تواند خروجی بهتری برای نمایشگاه ها داشته باشد. از سویی دیگر این نمایشگاه فرصتی خوب برای مذاکره با تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.

فولاد مبارکه اصفهان در این نمایشگاه توانمندی های خود را به نمایش گذاشته و این فرصت را در اختیار دیگر تولیدکنندگان قرار می دهد تا از این تجربیات استفاده کرده و در نهایت شاهد رونق و توسعه صنعت فولاد باشیم.درواقع تخصصی شدن بازدیدکنندگان می تواند خروجی بهتری برای نمایشگاه ها داشته باشد. از سویی دیگر این نمایشگاه فرصتی خوب برای مذاکره با تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.

فولاد مبارکه اصفهان در این نمایشگاه توانمندی های خود را به نمایش گذاشته و این فرصت را در اختیار دیگر تولیدکنندگان قرار می دهد تا از این تجربیات استفاده کرده و در نهایت شاهد رونق و توسعه صنعت فولاد باشیم.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد،  متالورژی،  ریخته گری،  ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان آن هم در شرایط بحران جهانی کرونا و همچنین تحریم های وضع شده علیه ایران، فرصتی است تا فعالان این صنعت در کنار یکدیگر قرار گرفته و بار دیگر به رشد و توسعه صنعت فولاد کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه