بازدید نماینده ولی فقیه در استان از شرکت فولاد خوزستان

بازدید نماینده ولی فقیه در استان از شرکت فولاد خوزستان
کدخبر : 12318

حجت السلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با حضور در شرکت فولاد خوزستان و استقبال علی محمدی مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران فولاد خوزستان از خط تولید و طرح های مسئولیت های اجتماعی این شرکت بازدید نمود.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، بازدید یادشده، سه شنبه ۲۸ مردادماه ۱۳۹۹ انجام شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این بازدید اظهار داشت: تولید قلب تپنده ی شرکت فولاد خوزستان به‌ شمار می‌رود و کارکنان تلاشگر این مجموعه در گرمای طاقت فرسای تابستان رکورد های روزانه و ماهانه را رقم زدند و این دستاورد بزرگی برای این مجموعه به شمار می رود.
 
وی ادامه داد: طرح احداث درمانگاه مجهز پزشکی قلعه چنعان، ساخت دو باب منزل مسکونی در منطقه ی محروم امام حسین (ع) شهرستان کارون، پروژه ی بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهدای فولاد خوزستان و چندین طرح دیگر، همگی در راستای مسولیت‌ پذیری اجتماعی صورت گرفته و این فعالیت چشم گیر نشان از روحیه جهادی مدیرعامل و مسئولان فولاد خوزستان است. 
 

مدیرعامل فولاد خوزستان در این بازدید اظهار داشت: سعی ما خدمات رسانی به مردم مناطق محروم است و یکی از اهداف اصلی فولاد خوزستان در کنار تولید پایدار، حمایت از شرکت های داخلی استان، صادرات و اشتغال زایی برای جوانان، ایفای مسئولیت های اجتماعی به نحو مطلوب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه