انجام آزمایش‌های دوره‌ای طب کار با حضور مدیران ارشد گل‌گهر؛

اولویت انکارناپذیرِ پایش سلامت کارکنان

اولویت انکارناپذیرِ پایش سلامت کارکنان
کدخبر : 12330

با توجه به اهمیت روزافزونِ پایش سلامتِ شاغلان شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، آزمایش‌های طب کار از مدیران ارشد این شرکت انجام شد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، این شرکت در راستای حفظ و صیانت از سلامت کارکنان خود، طبق روال سال‌های گذشته، از ابتدای مردادماه سال جاری معاینات سلامت شغلی را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی آغاز کرده است.

در همین راستا، مهندس ملارحمان مدیرعامل به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت با حضور در مرکز طب کار شرکت گل‌گهر، تحت آزمایش‌های مرتبط قرار گرفتند.

مدیرعامل گل‌گهر در حاشیه حضور در مرکز طب کار شرکت، ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر مرکز طب کار گل‌گهر، با تاکید بر اهمیت موضوع پایش سلامت تمامی همکاران شاغل در این شرکت، خواستار مشارکت ایشان در انجام آزمایش‌های طب کار به‌منظورِ حفظ سلامت آنان و جلوگیری از بروز آسیب‌های احتمالی در آینده شد.

قابل ذکر است، مرکز طب کار گل‌گهر علاوه بر دارا بودن امکانات فنی و آزمایشی لازم و به روز شده، نظیر مهندسی بهداشت حرفه‌ای، کارشناسی ادیومتری و اسپیرومتری، جدیدترین امکانات شنوایی و بینایی‌سنجی، آنالیز بدن و توده بدنی و سایر بخش‌ها که توسط پزشکان و متخصصان ماهر اداره می‌شود، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، واحد نمونه‌گیری آزمایش‌ جهت کاهش و جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ را راه‌اندازی کرده است که مورد بازدید و تقدیر مدیرعامل و مدیران ارشد گل‌گهر قرار گرفت.

 

  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
 
 
آ

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه