پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به مناسبت هفته دولت

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به مناسبت هفته دولت
کدخبر : 12459

رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش رصد اقتصادی ؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:

هفته دولت نمادی یادگار از همدلی ، اتحاد ملت و دولت و وفاق برای سرافرازی،پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است و تداعی گریاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند.

شهیدان رجایی و باهنر، تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند که مسئولان بایستی با الگو گیری از ویژگیهای انسانی،اخلاقی و رفتاری این شهیدان والا مقام در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی کوشا باشند.

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با راه و مرام شهیدان رجایی وبا هنر، افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را هدف گذاری کرده و اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماج شدید ترین و بی رحمانه ترین تحریم های استکبار جهانی قرار گرفته به تشریح و تبیین دستاوردهای شگرف و عظیم انقلاب اسلامی بپردازد و با وحدت وهمدلی زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون در سال جهش تولید را فراهم نماید و همچنین در شرایط بحرانی بیماری کرونا با همکاری دولت ومردم روحیه امید و نشاط در جامعه گسترش یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت  بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در شهرستان بافق تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همگی آنان را در انجام شایسته مسؤلیت خطیر خدمتگزاری به مردم و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری(مد ظلة العالی ) از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

رضا فلاح مبارکه

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه