مدیر جدید هپکو معرفی شد

مدیر جدید هپکو معرفی شد
کدخبر : 12541

مرکزی رئیس شورای کار هپکو اراک از معرفی مدیر جدید این شرکت خبر داد.

رضا عبدلی با اعلام این خبر اظهار کرد: آئین معارفه "مهدی کلاته‌عربی" مدیر جدید هپکو امروز در سالن اجتماعات این شرکت و با حضورمدیرعامل هلدینگ هپکو برگزار شد.

وی افزود: مدیر جدید هپکو که معاون مدیرعامل هلدینگ هپکو محسوب می‌شود، طی حکمی از سوی "علی‌محمد رفیعی" مدیرعامل جدید هلدینگ هپکو منصوب شد و از امروز فعالیت خود را در این کارخانه آغاز کرد.

گفتنی است، شرکت هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار به عنوان نخستین و بزرگترین تولیدکننده ماشین‌آلات صنعتی و کشاورزی و راه‌سازی در خاورمیانه با هدف مونتاژ ماشین‌آلات راه‌سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.

این شرکت می‌تواند ۲۵ نوع ماشین‌آلات راهسازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان و سوئد تولید کند.

شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد که این واگذاری شروعی بر چالش‌ها و مشکلات این شرکت بود تا جایی که بالاخره سال گذشته از بخش خصوصی بازپس‌گرفته شده و به سازمان خصوصی‌سازی واگذار شد.

پس از افت‌وخیزهای فراوان، با تصویب‌ هیات وزیران در تاریخ ۱۸ تیرماه ۹۹ و ابلاغ آن در ۲۳ تیرماه به وزارتخانه‌های اقتصاد، رفاه، صمت، نفت، میراث و سازمان برنامه و بودجه، مقرر شد که ۵۵ درصد سهام شرکت هپکو اراک به ارزش ۵۶۰۰ میلیارد تومان از سازمان خصوصی‌سازی به سازمان تامین اجتماعی واگذار شود.

 

 
منبع: ایسنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه