اولین نشست اعضای دبیرخانه همایش «درگهان در مسیر توسعه» برگزار شد

اولین نشست اعضای دبیرخانه همایش «درگهان در مسیر توسعه» برگزار شد
کدخبر : 12551

اولین نشست بررسی راهکارهای مناسب برای برگزاری همایش سرمایه گذاری در بندردرگهان تحت عنوان« درگهان در مسیر توسعه» با حضور اعضای دبیرخانه این همایش عصر سه شنبه در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم و دبیر این همایش هدف از برگزاری این همایش را معرفی پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در این بندر به سرمایه گذاران داخلی و خارجی اعلام کرد و گفت: درگهان به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری کشور از یک ظرفیت بی بدیل برای تبدیل به یک مرکز بزرگ تجاری بین المللی برخوردار است و ما به دنبال توسعه این شهر برای رسیدن به این هدف هستیم.

امیر سلکی با تشریح اقدامات و تدارکات سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه بندر درگهان افزود: در اولین قدم دبیرخانه این همایش در مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم تشکیل شده و کمیته ها نیز در معاونت های سازمان تجمیع می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای این همایش به بخش خصوصی متخصص و مجرب واگذار می شود تصریح کرد: مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم  در نشست آینده، پیشنهادات شرکت های برگزار کننده همایش ها را برای انتخاب مجری همایش به دبیرخانه آن ارائه می کند.

سلکی یادآور شد: مکان و زمان دقیق برگزاری همایش بعد از انتخاب مجری و با درنظر گرفتن شرایط و اقتضائات، تعیین و اعلام خواهد شد.  

گفتنی است نریمان توکلی مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت، محرم بهاروند معاون فنی و عمرانی، کیهان عباسیان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، ناصر ذاکری سرپرست مدیریت طرح و برنامه، احمد دیرستانی مدیر املاک و مستغلات و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم اعضای دبیرخانه همایش « درگهان در مسیر توسعه» را تشکیل می دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه