استعفای مهندس نوریان رییس هیات مدیره چادرملو

استعفای مهندس نوریان رییس هیات مدیره چادرملو
کدخبر : 12647

مهندس نوریان رییس هیات مدیره چادرملو استفا داد.

به گزارش رصد اقتصادی مهندس محمود نوریان رئیس هیات مدیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تقدیم استعفای خود به مدیر عامل شرکت توسعه معادن و فلزات از این سمت بعنوان نماینده توسعه معادن و فلزات در هیات مدیره چادرملو کناره گیری کرد. متن استعفای ایشان به این شرح است .
خدمت تمامی سهامداران شرکت عرض سلام دارم و همچنین ایام عزای امام حسین علیه السلام را تسلیت می گویم.
وظیفه خود می دانم که از محبتها و الطاف کلیه سهامداران محترم و از حمایتهای شرکتهای مدیریت سرمایه گذاری امید ، توسعه معادن و فلزات ، فولاد مبارکه ، سهام عدالت ، سایر سهامداران و مدیران قبلی ، در طول دوران خدمتگزاری اینجانب در کسوت مدیرعاملی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، کمال تشکر و امتنان را داشته باشم.
از جناب آقای الستی مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات که استعفای اینجانب و تقاضای رخصت از وظیفه نمایندگی در هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو را پذیرفته اند ، نهایت سپاسگزاری را دارم.
اینجانب و از صمیم قلب برای برادر بزرگوارم ، جناب آقای مهندس تقی زاده و اعضای محترم هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، توفیقات روزافزون و تداوم هر چه پربارتر فعالیتهای جاری و توسعه ای شرکت را ، از خدای متعال خواهان و دریافت اخبار پیشرفت شرکت ،برای اینجانب موجب مسرت خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه