مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه:

نیروی انسانی متعهد و متخصص رکن اساسی انجام مأموریت‌های سازمان است

نیروی انسانی متعهد و متخصص رکن اساسی انجام مأموریت‌های سازمان است
کدخبر : 12669

نه‌تنها در فولاد مبارکه، بلکه در همۀ بخش‌های جامعه، اعم از صنعت، اقتصاد، تجارت و بخش‌های اداری کشور، نیروی انسانی حرف اول را می‌زند و به کار گرفتن نیروی انسانی متعهد، متخصص، کارآزموده و دارای دانش مرتبط در بخش‌های مختلف منجر به افزایش بهره‌وری و انجام درست مأموریت‌ها خواهد شد.

به گزارش رصد اقتصادی شرکت فولاد مبارکه در این سال‌ها برای رعایت عدالت و انتخاب بهترین‌ها، کارکنان خود را از طریق آزمون ورودی برمی‌گزیند و برای اینکه این آزمون به لحاظ کمّی و کیفی از سطح علمی قابل قبولی برخوردار باشد، آن را  توسط یکی از مراکز دانشگاهی طراحی و برگزار می‌نماید.به همین منظور با توجه به اینکه دانشگاه اصفهان به‌عنوان برگزارکنندۀ این آزمون از تجربه و دانش کافی در این زمینه برخوردار است، تهیۀ سؤالات، برگزاری آزمون، حفاظت و امنیت سؤال‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این دانشگاه واگذار شد. در بازدیدی که از این دانشگاه داشتیم، مشخص شد پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی رعایت شده و روند برگزاری به‌گونه‌ای است که داوطلبان در فضایی آرام، با امکانات کافی و بدون نگرانی از  سلامتی خود  در  آزمون شرکت کرده‌اند. امیدواریم از بین داوطلبان بهترین‌ها را انتخاب کنیم و در فولاد مبارکه در خدمت آن‌ها باشیم.

نقش مهم نیروی انسانی در موفقیت‌ها و تحقق مأموریت‌های سازمانی انکارناپذیر است؛ به‌گونه‌ای که اگر امکانات، دستورالعمل‌ها، سازمان‌دهی و مدیریت سازمان‌ها در بستر نیروی انسانی دارای دانش، تعهد، انگیزه و آموزش‌دیده قرار نگیرد، سازمان کارایی لازم را نخواهند داشت. بنابراین رکن اساسی انجام مأموریت‌های دستگاه‌ها نیروی انسانی آن‌هاست.

توجه به مسائل معیشتی کارکنان از مهم‌ترین مباحثی است که همواره در نظر گرفته شده است؛ چراکه این موضوع در افزایش انگیزه و آسودگی خاطر آن‌ها و در نتیجه در افزایش بهره‌وری سازمان تأثیر بسزایی دارد. همواره بر این موضوع تأکید داشته‌ایم که از میان 9 معاونت فولاد مبارکه، مهم‌ترین آن‌ها معاونت نیروی انسانی است. اگر این معاونت کار خود را صحیح و کامل انجام دهد، سایر معاونت‌ها و قسمت‌ها  نیز می‌توانند در بستری آرام و کارآمد وظایف خود را انجام دهند.

یکی از اهداف اجرای توسعه‌ها در گروه فولاد مبارکه، پس از توسعۀ صنعت فولاد و ظرفیت و میزان تولید آن، ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان کشور به‌عنوان یک رسالت و مسئولیت اجتماعی است. در همین راستا ابَرپروژۀ نورد گرم شمارۀ 2 می‌تواند اشتغال‌زایی خوبی برای جوانان به همراه داشته باشد. در این پروژه حداقل برای هزار نفر به‌صورت مستقیم و 8 هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه