عباس اکبری محمدی معاون نیروی انسانی و سازمان‌دهی شرکت فولاد مبارکه:

فرایند استخدام و جذب نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین فرایندهای توسعۀ منابع انسانی در سازمان‌هاست

فرایند استخدام و جذب نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین فرایندهای توسعۀ منابع انسانی در سازمان‌هاست
کدخبر : 12670

ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه 8 شهریورماه زنگ آغاز آزمون استخدامی فولاد مبارکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی زده شد تا داوطلبان در طی سه روز برای استخدام در شرکت فولاد مبارکه با هم رقابت کنند.

آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه در ۳۲ رشته برگزار شد تا از میان ۳۰ هزار    و ۱۳۶ داوطلب، ۵۲۷ نفر از طریق برگزاری آزمون کتبی (دانشی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی (برای سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی‌های روان‌شناختی) و گزینش، جذب شرکت فولاد مبارکه شوند.

ازآنجاکه مهم‌ترین سرمایۀ یک شرکت، منابع انسانی آن است، توجه ویژه به این فرایند نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت برای آیندۀ شرکت محسوب می‌گردد. در این راستا شرکت فولاد مبارکه نظام جذب خود را به‌صورت علمی، نظام‌مند و مبتنی بر شایستگی، با هدف تناسب بیشتر شغل و شاغل طراحی کرده است.

فرایند جذب شرکت فولاد مبارکه مشتمل بر مراحل آزمون کتبی، کانون ارزیابی، ارزیابی مهارتی، معاینات طب صنعتی، گزینش، آموزش و جامعه‌پذیری و کارورزی اولیه است. پس از پایان این فرایند در نهایت بیش از ۵۰۰ نفر در شرکت فولاد مبارکه مشغول به کار خواهند شد.

همچنین به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که بیش از ۱۰۰۰ نفر نیز در شرکت‌های گروه فولاد مبارکه به کار گرفته خواهند شد. در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار در سطح کشور، آزمون‌های سایر شرکت‌های گروه فولاد مبارکه نیز در حال برنامه‌ریزی و انجام است.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه