نقش ویژه فولاد مبارکه در طرح‌های توسعه‌ای

نقش ویژه فولاد مبارکه در طرح‌های توسعه‌ای
کدخبر : 12751

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: در شرکت فولاد مبارکه طی پارسال و امسال، ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح تعریف کرده‌ایم.

به گزارش رصد اقتصادی: خداداد غریب پور در نشست با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ضمن بیان این مطلب اظهارکرد: معتقدیم با سرمایه‌گذاری به تولید و اشتغال دست می‌یابیم و رونق و جهش تولید محقق می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های بزرگ معدن و صنایع معدنی، حجم بزرگی از سرمایه گذاری‌ها در کشور را انجام می‌دهند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه به زودی ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه برای اجرای طرح‌ها می‌دهد، گفت: طرح توسعه فولاد امیرکبیر کاشان، از محل افزایش سرمایه این شرکت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه طرح‌های دیگری از جمله در فولاد هرمزگان، سنگان، سفیددشت از محل افزایش سرمایه و سود حاصل از سرمایه‌گذاری در حال اجرا دارد.

غریب پور اظهارکرد: ایمیدرو گام نخست را پیش از فرمایش مقام معظم رهبری درباره جلوگیری از خام فروشی سنگ‌های قیمتی با افتتاح بازارچه در اصفهان برداشت.

وی ادامه داد: توجه به ظرفیت این حوزه تاکنون مغفول بوده است. این در حالی است که با سرمایه گذاری‌های کوچک در این صنعت می‌توان، حجم عظیمی از اشتغال را (۵۰۰ هزار نفر) در این حوزه ایجاد کرد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو خاطر نشان کرد: در بخش سنگ‌های قیمتی، روی آموزش، اکتشاف، فراوری و بازار کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: منابع لازم را برای تکمیل زیرساخت‌ها تامین می‌کنیم و همچنین برای پشتیبانی از فعال‌سازی معادن کوچک، از طریق صندوق بیمه معدنی اقدام خواهیم کرد.

عباس رضایی، استاندار اصفهان، در این نشست گفت: نگرش عالی آقای غریب پور به توسعه، زبانزد است و ایشان از نیروهای خدوم است.

آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در این نشست گفت: توسعه فولاد امیرکبیر، منطقه ویژه اقتصادی کاشان و توسعه معادن کوچک و اکتشافات، با تزریق اعتبار بیش از میزان تعیین شده، یوم الله اقتصادی منطقه کاشان و انقلاب جدی در عرصه صنعت این منطقه است.

 
منبع: ایمیدرو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه