طی دو سال اخیر و به همت سازمان توسعه تجارت ایران صورت گرفت:

برگزاری بیش از 70 میز کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی

برگزاری بیش از 70 میز کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی
کدخبر : 12923

مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اهمیت برگزاری میزهای کالایی گفت: از سال 98 تا پنج ماهه اول سال 99 در مجموع 78 جلسۀ میز کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی برگزار شده که از این تعداد 48 میز در بخش ملی و 30 میز کالایی در بخش استانی برگزار شده است.

  به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمود بازاری در تشریح جزئیات این آمار گفت: در سال 98، تعداد 30 جلسۀ میز کالایی در سطح ملی برگزار شد که از این تعداد 11 میز در بخش خشکبار، 4 میز در بخش میوه‌‌ و تره‌بار، 4 میز در بخش گل و گیاهان زینتی، دارویی و صنعتی، 3 میز در بخش محصولات حیوانی، 6 میز در بخش شیرینی و شکلات و صنوف تولیدی و 2 میز در بخش صنایع تبدیلی بوده است.
وی افزود: در سطح استانی از مجموع 23 جلسۀ میز کالایی در سال 98، تعداد 5 میز صنایع خشکبار، 1 میز میوه‌ و تره‌بار، 2 میز گل و گیاهان زینتی، دارویی و صنعتی، 1 میز محصولات حیوانی؛ 9 میز شیرینی و شکلات و صنوف تولیدی،3 میز صنایع تبدیلی و 2 میز محصولات لبنی برگزار شده است.
مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی با اشاره به آمار پنج ماهه اول سال 99 در مورد برگزاری میزهای کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی بیان داشت: در 5 ماهۀ نخست سال جاری سال در بخش ملی، 5 میز خشکبار، 2 میز میوه و تره‌بار، 2 میز، گل و گیاهان زینتی، دارویی و صنعتی، 3 میز محصولات حیوانی، 2 میز شیرینی و شکلات و صنوف تولیدی، 2 میز صنایع تبدیلی و 2 میز محصولات لبنی برگزار شده است.

بازاری گفت: در بخش استانی در پنج ماهه سال 99،  4 میز خشکبار، 2 میز شیرینی، شکلات و صنوف تولیدی و یک میز صنایع تبدیلی برگزار شده است و روند برگزاری این میزها در سازمان توسعه تجارت ایران ادامه دارد.

 


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه