برپایی نمایشگاه دائمی بومی‌سازی توسط ایمپاسکو

برپایی  نمایشگاه دائمی بومی‌سازی  توسط ایمپاسکو
کدخبر : 13011

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، در راستای برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توسعه و تعمیق ساخت داخل در حوزه‌های مختلف، در زمینه معادن و صنایع معدنی اقدام به راه‌اندازی نمایشگاه دائمی بومی‌سازی و ساخت داخل با هدف معرفی نیازمندی‌های مرتبط در محل ستاد شرکت ایمپاسکو نموده است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از شاتا، این نمایشگاه با اولویت حمایت از بخش خصوصی به صورت مدون و هدفمند شده و به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش اطلاعات مربوط به بومی‌سازی و ساخت تجهیزات داخل از مجتمع‌های زغالسنگ البرز مرکزی، طلای موته، کک‌سازی زرند، فروکروم جغتای، آنتیموان سفیدابه، سرب و روی مهدی آباد و نفلین سینیت دریافت شده است.

به منظور ارتقاء و هدفمندسازی فعالیت‌های بومی‌سازی در معادن و مجتمع‌های تحت پوشش ایمپاسکو و حمایت از ایده‌های کاربردی در زمینه فعالیت‌های شرکت، “سامانه پژوهش و بومی‌سازی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران” به آدرس rtl.impasco.gov.ir ایجاد شده است.

اطلاع رسانی نیازهای بومی سازی، گردآوری توانمندی‌های دانشگاه‌ها و بنگاه‌های صنعتی و تحقیقاتی، دریافت و ارتباط نزدیک با سازندگان، سهولت در ارائه نیازهای تحقیقاتی، جلوگیری از موازی کاری از دیگر اهداف ایجاد این پایگاه اطلاعاتی می‌باشد.

لازم به ذکر است نمایشگاه بومی‌سازی و ساخل داخل در سالن ورودی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه