به صورت ویدئوکنفرانس و در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد:

مذاکرات موافقت‌نامه تجارت ترجیحی ایران و مالزی

مذاکرات موافقت‌نامه تجارت ترجیحی ایران و مالزی
کدخبر : 13024

رئیس میز بازارهای کشورهای همسایه دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری دور سوم مذاکرات موافقت‌‎نامه تجارت ترجیحی ایران و مالزی به صورت ویدئو کنفرانس میان هیات‌های مالزیایی و ایرانی خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، انور کامرانی گفت: در این نشست که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط از جمله معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه و گمرک جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، طرفین در خصوص قواعد مبداء، نحوه تنظیم فهرست‌های پیشنهادی برای اعطای ترجیحات، تعیین تاریخ مبادله فهرست‌ها و نیز متن اصلی موافقت‌نامه تبادل نظر و مذاکره کردند. 

وی افزود: در این نشست مقرر شد فهرست‌های پیشنهادی دو طرف تا ۱۵ اکتبر سال ۲۰۲۰) ۲۲ مهر سال جاری) بر مبنای تعرفه‌های ملی کشور مقابل تهیه و مبادله شود. 

رئیس میز بازارهای کشورهای همسایه دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: انتظار می‌رود با توافق بر فهرست‌های کالایی زمینه اجرایی شده موافقت‌نامه تجارت ترجیحی بین دو کشور دوست ایران و مالزی فراهم شود که این تحول به افزایش تجارت دو کشور منجر خواهد شد.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه