نشست بررسی فرآیند بهینه جهت استقرار نظام خلاقیت و نوآوری در شرکت فولاد خوزستان

نشست بررسی فرآیند بهینه جهت استقرار نظام خلاقیت و نوآوری در شرکت فولاد خوزستان
کدخبر : 13216

نشست بررسی فرآیند بهینه به منظور استقرار نظام خلاقیت و نوآوری، ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۹ در دفتر مدیریت تحقیقات، تکنولوژی و بهینه سازی برگزار شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، نشست بررسی فرآیند بهینه به منظور استقرار نظام خلاقیت و نوآوری، ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۹ در دفتر مدیریت تحقیقات، تکنولوژی و بهینه سازی برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، نمایندگان حاضر از سوی فولاد خوزستان آقایان مهندس ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه سازی، پیمان معظمی گودرزی مدیر تشکیلات و روش ها، جعفر جنامی نیا مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی، سیامک سنگری رئیس راهبری تکنولوژی، علی بدوی رئیس امکان سنجی، کامران طاهر رئیس تحقیق و توسعه و نوید علاقه مند رئیس بهپویی و نمایندگان شرکت مشاور، مهندس احمد پور و خانم صامت از شرکت اندیشه تنویر بودند.
 
این گزارش حاکیست نمایندگان شرکت مشاور به تشریح نحوه انجام کار و استقرار نظام خلاقیت و نوآوری در شرکت فولاد خوزستان پرداخته و پیشنهاداتی نیز در این زمینه ارائه نمودند. همچنین حاضرین ضمن پرسش و پاسخ با مشاور، به بررسی، تحلیل داده ها و همچنین طرح نقاط قوت و ضعف و پیشنهادات پرداختند.
 
ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه سازی هدف از برپایی این نشست را طراحی و استقرار نظام خلاقیت و نوآوری در شرکت فولاد خوزستان دانست.
 

وی ضمن قدردانی از حضور همکاران و محققین در جلسه بر لزوم دستیابی به سیستم خلاقیت و نوآوری شرکت‌ های پیشرفته در جهان و همچنین سازمان فولاد خوزستان تاکید نمود و خواستار تلاش و پیگیری مجدانه ی مراجع مرتبط نسبت به این امر گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه