اقدامات زیست‌محیطی فولاداکسین، مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان خوزستان را خاطرجمع کرد

فولاداکسین در پی کسب عنوان صنعت سبز برتر

فولاداکسین در پی کسب عنوان صنعت سبز برتر
کدخبر : 13257

مدیرکل سازمان حفاظت محیط‌زیست استان خوزستان: با خاطر جمع می توانیم از عملکرد محیط زیستی شرکت فولاد اکسین دفاع کنیم

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی شرکت فولاداکسین خوزستان، با حضور مدیرکل محیط زیست استان، هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مذکور، مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری و انتقال پساب احداث ایستگاه های پمپاژ و پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی فولاد اکسین برگزار شد.

در این مراسم اشرفی مدیرکل محیط زیست خوزستان گفت: از آقای مهندس ابراهیمی و همکارانشان تشکر می کنیم و خیلی خوشحال هستم که این رویکرد مثبت نسبت به محیط زیست در این مجموعه ایجاد شده و الان با خاطرجمع می‌توانیم از عملکرد شرکت فولاد اکسین دفاع کنیم و برای ما ین اطمینان ایجاد شده که برای رعایت حفظ مسائل محیط زیستی اهتمام کامل دارند.

وی افزود: از طرف دیگر توسعه فضای سبز مجموعه موفق فولاد اکسین که قریب به ۱۰۰ هکتار اعم از فضای داخلی و بیرون از محدوده است با این رویکرد می توان امیدوار بود که فولاداکسین بعنوان صنعت سبز برتر در کشور معرفی شود.

ایشان در پایان ادامه داد: از همه کسانی که برای دست یافتن به عنوان صنعت سبز برتر در این شرکت تلاش و زحمت می کشند تشکر و قدردانی می‌کنم.

در بخش دیگری از این مراسم مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاداکسین اظهار کرد: مقوله ساماندهی پساب شرکت چندین سال در فولاد اکسین مطرح بود که خوشبختانه در یکی دوسال اخیر با همت و همکاری هیئت مدیره محترم کارهای مفید و موفقی در این خصوص صورت پذیرفت.

ایشان بیان داشت: سیستم تصفیه خانه پساب بهداشتی به روش های مدرن و به روز انجام خواهد گرفت که روزانه ۴۰۰ متر مکعب فاضلاب بهداشتی شرکت را تسویه می کند و مدت اجرای آن ۱۲ ماه با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان می باشد که قرار است طی یک لاین و کانال حدودا ۲ کیلومتر عمیلیات آن اجرا گردد.

ابراهیمی در خاتمه اشاره کرد: خروجی تصفیه فاضلاب و شبکه پساب فولاد اکسین پس از پالایش در فضای سبز این شرکت استفاده می شود و علاوه بر استفاده در فضای سبز باعث خواهد شد که هوای محیط پیرامون نیز بهتر شود همچنین پس از راه اندازی و افتتاح طرح فولاد سازی فولاد اکسین برای توسعه فضای سبز آنجا نیز از همین سیستم تصفیه فاضلاب و پساب به نحو شایسته و بایسته استفاده خواهد شد.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه