پیام مدیرعامل تاصیکو به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

رزمندگان با اتحاد و همبستگی مانع از دست اندازی دشمن به مرز های مقدس ایران شدند

 رزمندگان با اتحاد و همبستگی مانع از دست اندازی دشمن به مرز های مقدس ایران شدند
کدخبر : 13339

سلیمانی: رزمندگان با اتحاد و همبستگی مانع از دست اندازی دشمن به مرز های مقدس ایران شدند

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی تاصیکو، غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان غیور ملّت، تحت لوای زعامت رهبر فقید و کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با اتحاد و همبستگی مانع از آن شدند که هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرزهای مقدس کشور نشد. 

متن کامل پیام به شرح ذیل است؛

همکاران محترم خانواده بزرگ صدر تامین 

سلام علیکم؛ 

"دفاع مقدس، نام ‌آشناترین واژه در قاموس حماسه ‌های عزت آفرین ایران است."

 آزادی، استقلال و عزت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت های رزمندگانی است که با از خودگذشتگی نگذاشتند دشمنان قسم خورده اسلام و ایران به اهداف شوم خود دست یابند. رزمندگان غیور ملّت، تحت لوای زعامت رهبر فقید و کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با اتحاد و همبستگی مانع از آن شدند که هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرزهای مقدس کشور نشد. 

برادران و خواهران؛  

خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس موجب شده است که امروزه علیرغم فشارهای شدید اقتصادی، مردم با بصیرت و ولایت مدار کشورمان، مقابل تحریم‌ها و تهدیدها ایستاده اند. امروز وظیفه ما است که به عنوان یک ایرانی قدردان رزمندگانی باشیم که برای استقلال میهن از جان خود گذشتند و به مقام والای شهادت رسیدند. امروز باید بدانیم که ایثارگران و جانبازان سهم بالایی در راستای استقلال ایران عزیزمان دارند.

بی شک اینجانب قادر به توصیف این عظمت نیستم اما به خوبی می دانم که در پرتو آنان باید راه را تشخیص دهیم و پای در صراط مستقیم عروج الی‌الله گذاریم. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره "امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی"، " امیر سرلشکر خلبان شهید جواد فکوری"، "سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن باقری"، "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" و دیگر فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر مبارک رهبر عزیز و شجاع انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی،  مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزاده‌ها و خانواده معظم شهدا خانواده بزرگ صدر تامین تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سربلندی و عزت ایران اسلامی را در جامعه جهانی از خداوند متعال مسئلت دارم.

  

غلام رضا سلیمانی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه