در مسجد نمایشگاه بین المللی:

مراسم بزرگداشت مقام جانبازان و ایثارگران برگزار شد

مراسم بزرگداشت مقام جانبازان و ایثارگران برگزار شد
کدخبر : 13398

به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه بین المللی میزبان مراسمی با عنوان بزرگداشت مقام جانبازان و ایثارگران بود.

 به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، ظهر امروز دوشنبه ۳۱ شهریور مراسم بزرگداشت مقام جانبازان و ایثارگران در مسجد حضرت ابراهیم (ع) و با حضور مدیران و کارکنان  نمایشگاه برپا شد.
 مسئول امور جانبازان و ایثارگران شرکت سهامی نمایشگاه ها در ابتدای این مراسم، ضمن اعلام تبریک هفته دفاع مقدس، با یادآوری بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: نباید آزادمردی رزمندگان و شهدای ما در میان روزمرگی ها به فراموشی سپرده شود.
عباس بوجار افزود: رزمندگان و ایثارگران ما باید مانند دوران دفاع مقدس حضور داشته و الگوی باقی کارمندان باشند.
پس از آن یکی از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس در این مراسم به سخنرانی پرداخت.
سعید شریف زاده با بیان اینکه رمز محبوبیت فرهنگ دفاع مقدس این بود که اخلاق و رفتار رزمندگان مبلغ فرهنگ آن ها بود، تاکید کرد: هر فردی که وارد دانشگاه جبهه و جنگ می شد تغییر مثبت می یافت و بزرگ می شد.
وی یادآور شد: رزمندگان دفاع مقدس هیچگاه بیت المال  را خیف و میل نمی کردند و همواره به فکر مردم بودند.
این جانباز جنگ تحمیلی با ذکر یک خاطره از این دوران، از رزمنده ای یاد کرد که برای جلوگیری از خونریزی اش اجازه نداد یک کاپشن سربازی را به این دلیل که بیت المال بوده پاره کنند و به پای او ببندند.
شریف زاده گفت: هیچ افتخاری برای ایران بالاتر از فرهنگ رزمندگان و دفاع مقدس نیست و باید رفتار آن بزرگان را سرلوحه رفتارمان قرار دهیم.
این همرزم شهید باکری افزود: من یکی از آخرین همراهان شهید باکری بودم که از وی جدا شدم و در عملیات بدر زمانی که اعلام کردند باید به عقب برگردیم او به عقب برنگشت و گفت تا زمانی که فرزندان این خاک در خط مقدم در حال شهید شدن هستند من باز نمی گردم.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران نیز در پایان این مراسم به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهارداشت: این هفته فرصت مناسبی است که ما جایگاه بزرگمردان رزمنده دفاع مقدس را گرامی بداریم و یادآور شویم که آن ها از ناموس و خاک ما دفاع کردند.چ
حسین زاده اضافه کرد: این رشادت ها همواره در تاریخ ایران ثبت خواهد ماند و ما به ایثارگری این سربازان رشید افتخار خواهیم کرد.
وی همچنین با اشاره به سختی های فعلی کشور به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا، گفت: ما تنها با همدلی می توانیم از این سختی ها با افتخار عبور کنیم و این همدلی ها را باید از فرهنگ دوران دفاع مقدس یاد بگیریم.
رئیس هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در پایان از رشادت های پدران شهید برخی از کارکنان نمایشگاه بین المللی نیز یاد کرد.



 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه