به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی منطقه آزاد قشم منصوب شد

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی منطقه آزاد قشم منصوب شد
کدخبر : 13493

با پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی، عبدالرحیم رضوانی به عنوان رییس این هیات در منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش رصد اقتصادی: حکم انتصاب عبدالرحیم رضوانی به سمت رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی منطقه آزاد قشم سه شنبه شب (اول مهرماه) توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.


عباسعلی اکبری، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی در این حکم خطاب عبدالرحیم رضوانی به آورده است: نظر به تعهد و تجارت جنابعالی و با عنایت به تفاهم نامه شماره 861/100/ص مورخه 28/5/98 فی مابین وزارت ورزش و جوانان و سازمان منطقه آزاد قشم و با توجه به پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی نامه شماره 661/100/99 مورخ 18/4/99 و استناد به تبصره 3 ماده 10 آیین نامه هیات های ورزشی استان ها، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان «رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی منطقه آزاد قشم» منصوب می شوید.


 در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند منان و با هماهنگی های لازم در منطقه در راستای رشد و توسعه ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی موفق و موید باشید.


گفتنی است، حکم رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان این سازمان تقدیم گردید.

 

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

 

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه