مجلس به گزینه پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد داد:

«علیرضا رزم‌حسینی» وزیر صنعت شد

«علیرضا رزم‌حسینی» وزیر صنعت شد
کدخبر : 13675

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۷۵ رای موافق، ۸۰ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۶۴ نماینده حاضر به «علیرضا رزم‌حسینی» گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد دادند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از ایرنا ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه با ۱۷۵ رای موافق به «علیرضا رزم ‌حسینی» گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد دادند.

پیش از این حسین مدرس خیابانی سرپرست و گزینه پیشنهادی ریاست جمهوری برای وزارت صنعت معدن و تجارت بود که مجلس شورای اسلامی در ۲۲ مردادماه ۹۹ به او رای اعتماد نداد.
علیرضا رزم‌حسینی وزیر ۵۹ ساله صنعت، معدن و تجارت، فارغ التحصیل رشته علوم اقتصادی و بازرگانی دانشگاه شهید باهنر کرمان است که در گذشته سمت‌هایی چون ریاست ستاد فرماندهی سپاه هفتم صاحب‌الزمان(عج)، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس برعهده داشت. او همچنین قبل از انتصاب به سمت استاندار کرمان و خراسان رضوی در دولت یازدهم در بنیاد مستضعفان مشغول به کار بود.
او پیش از ورود به مسوولیتهای دولتی در بخش خصوصی نیز فعالیت می‌کرد و تجربه زیادی در بخشهای مختلف صنعتی دارد از جمله فعالیتهای رزم حسینی می‌توان به عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان، مدیر عاملی و ریاست هیات مدیره مجتمع صنعتی کرمان، مدیر عاملی شرکت ماشین‌آلات راه‌سازی کرمان، مشاور بازرگانی بنیاد مستضعفان و جانبازان اشاره کرد.   رزم حسینی همچنین اقدام به تاسیس چند کارخانه در استان کرمان کرده است. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه