بررسی مشکلات واحدهای تعطیل شهرستان اردستان با حضور دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور؛

پیگیری ویژه برای راه اندازی واحدهای تعطیل و احیای 700 فرصت شغلی

پیگیری ویژه برای راه اندازی واحدهای تعطیل و احیای 700 فرصت شغلی
کدخبر : 13828

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با سفر به شهرستان اردستان استان اصفهان، از واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل این شهرستان، بازدید کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از شاتا، میثم زالی در اولین برنامه کاری خود در شهرستان اردستان از واحد فرش مهر تابان بازدید کرد. 

این واحد که به دلیل مطالبات سازمان تامین اجتماعی به مدت ۶ سال تعطیل بوده، در زمان فعالیت، تکنولوژی خاص بافت فرش با ماشین آلات روز دنیا و الیاف طبیعی را برای اولین بار وارد کشور کرده بود.

واحد تولیدی دنیای فلز، گروه صنعتی پیشرو گستر فارس و کویر مقوای اردستان، دیگر برنامه های میثم زالی در سفر به شهرستان اردستان بود.

در جلسه ای که پس از بازدید و با حضور مسئولان استانی و ستاد تسهیل برگزار شد، مقرر شد تمام بررسی ها و پیگیری های لازم برای احقاق حقوق تولیدکننده این واحد تولیدی صورت گیرد.

زالی پس از بازدید از واحد های تعطیل و نیمه تعطیل این شهرستان گفت: پیگیری ستاد تسهیل برای حل مشکلات این واحدها از همین امروز شروع شده و امیدواریم بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسیم.

وی افزود:  این واحدهای تولیدی اگر با همه ظرفیت خود به چرخه تولید بازگردند، بالغ بر ۷۰۰  فرصت شغلی برای مردم این شهرستان ایجاد خواهد شد.

در این بازدیدها ، طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران بانک عامل طرح، مدیران سازمان تامین اجتماعی و مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه