بازرسی از وضعیت سازه‌های فلزی نقش مهمی در پیشگیری از حوادث فرایندی دارد

 بازرسی از وضعیت سازه‌های فلزی نقش مهمی در پیشگیری از حوادث فرایندی دارد
کدخبر : 14049

دومین نشست کمیته ارتقای ایمنی شرکت فولاد مبارکه، ویژۀ مدیران بهره‌برداری، در سال ۹۹ با محوریت عملکرد شش‌ماهۀ ایمنی و همچنین چالش‌های آن با توجه به شیوع ویروس کرونا روز دوشنبه ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در سالن جلسات کمیتۀ مدیریت با حضور معاون بهره‌برداری، مدیر ارشد تولید و مدیران نواحی مختلف شرکت، برگزار شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از فولاد مبارکه ، در ابتدای این جلسه، جواد کیانی رئیس بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و آتش‌نشانی گزارش کاملی از وضعیت اتاق‌های کلر و عملکرد و چالش‌های ایمنی فولاد مبارکه طی شش ماه نخست سال جاری ارائه کرد و در ادامه به اهمیت پیگیری اقدامات اصلاحی تعریف‌شده در کمیته‌های بررسی حوادث به‌منظور جلوگیری از تکرار حوادث و اهمیت مدیریت ریسک پرداخت.

در ادامه، رسول فرهادی، سرپرست ایمنی و بازرسی، گزارشی از وضعیت پیشرفت بندهای صورت‌جلسۀ کمیتۀ حفاظت فنی شهریورماه ۹۹ ارائه کرد. پس از آن، علیرضا حیدری ابیانه، رئیس بازرسی جرثقیل‌ها و سازه، گزارشی از وضعیت سازه‌های دینامیک و پرتنش نواحی تولیدی فولاد مبارکه از نظر سطح ریسک ارائه نمود. بنابراین گزارش، در جمع‌بندی این نشست، مختار بخشیان معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه ضمن قدردانی از تلاش همۀ همکاران در ایمن‌سازی محیط و پیشبرد اهداف ایمنی شرکت، در خصوص اهمیت بررسی دقیق وضعیت سازه‌های فلزی شرکت و نقش این بازرسی‌ها در پیشگیری از وقوع حوادث فرایندی تأکید کرد و گفت: کلیۀ نواحی باید در خصوص حذف ۵ ریسک اولویت‌دار واحدها (برگرفته از سیستم مدیریت ریسک) پیگیری لازم را به عمل آورند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه