نماینده مردم شریف اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی:

تولید اقتصادی، تخصص و توسعه همراه با معنویت، ویژگی بارز فولاد مبارکه

تولید اقتصادی، تخصص و توسعه همراه با معنویت، ویژگی بارز فولاد مبارکه
کدخبر : 14115

تولید اقتصادی، تخصص و توسعه همراه با معنویت، ویژگی بارز فولاد مبارکه است.

 روز یکشنبه ۲۰ مهرماه قدرت الله حمزه ای نماینده مردم شریف اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ  و عضو کمیسیون شوراها و امنیت داخلی در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه در جلسه مشترکی با حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه مباحث حوزه صنعت فولاد کشور و راهکارهای تسهیل فرایند تولید را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

قدرت الله حمزه ای ضمن ابراز خرسندی از بازدید صورت گرفته اظهار داشت: بازدید امروز و مشاهده فضای کار و تلاش، فضای دفاع مقدس و رزمندگان اسلام را برای بنده تداعی کرد و تلفیق توأمان تخصص، تولید و توسعه همراه با معنویت در کار این شرکت برای بنده انرژی بخش و امیدوار کننده بود. 

وی با تاکید بر نقش تولید و اشتغالزایی در کشور خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت تولید تاکید داشته اند و این بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است که سفارش و تاکید معظم له امروز همانند کار جهادی رزمندگان دفاع مقدس، در پیشانی خط مقدم مبارزه با دشمن در جبهه اقتصادی شکل گرفته است. در راستای همین تاکیدات باید به خاطر داشته باشیم تا زمانی که نتوانیم روی پای خودمان بایستیم توان مقابله با تحریم ها و نقشه های دشمنان را نخواهیم داشت.

عضو کمیسیون شوراها و امنیت داخلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزم جدی کارکنان فولاد مبارکه در تحقق شعار جهش تولید گفت: قطعا بخشی از شعار استقلال و آزادی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در فولاد مبارکه محقق شده است و به نظر اینجانب خدمت بی منت به مردم و کشور عزیزمان بزرگترین دستاورد این مجموعه عظیم صنعتی است.

قدرت الله حمزه ای فولاد مبارکه را سرمایه ملی دانست و گفت: با توجه به این که دستاوردهای این کشور و منافع آن همه کشور را دربرگرفته است از این رو باید همه مسئولین کشور، از جمله نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از حماسه آفرینی های فولاد مبارکه حمایت نمایند.

به گزارش خبرنگار فولاد در ابتدای این جلسه حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فولاد مبارکه در حوزه تولید انواع ورق، دستاوردهای تکنولوژیکی، استفاده بهینه از منابع آبی و توسعه های آتی فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در حال حاضر به عنوان بزرگترین فولادساز کشور رکورد کمترین میزان مصرف آب در میان دیگر شرکت های داخلی و خارجی  را دارد و با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی در ایجاد شبکه فاضلاب، جمع آوری، تصفیه و بازچرخانی پساب ۹ شهر اطراف شرکت فولاد مبارکه به میزان ۳۰ درصد از آب مورد نیاز شرکت را از محل بازچرخانی همین پساب های تصفیه شده شهرهای اطراف که روزی برای محیط زیست معضل نگران کننده ای بودند، تامین می نماید.

مدیر عامل فولاد مبارکه همچنین به اصلاح فرایندهای تولید و ایجاد سیستم بازچرخانی آب در این شرکت اشاره نمود و خاطر نشان کرد : فولاد مبارکه اولین کارخانه ای است که قبل از شروع فرایند تولید خود، اقدام به احداث تصفیه خانه پساب صنعتی نمود.

 وی در ادامه این جلسه گفت: فولاد مبارکه در حال حاضر علی رغم افزایش بیش از سه برابری تولید، فقط یک درصد از آب رودخانه را برداشت می کند و از این حیث در بین تولید کنندگان فولاد داخلی و خارجی به عنوان یک شاخص و الگو محسوب می گردد.

وی از کارخانه های فولاد سفید دشت، ورق خودرو چهار محال و بختیاری و شرکت تاراز به عنوان بخش هایی از گروه فولاد مبارکه نام برد که در استان چهارمحال و بختیاری با سرمایه گذاری فولاد مبارکه در حال کار و فعالیت هستند.

مهندس عظیمیان در همین خصوص گفت: به یقین وجود چنین کارخانه هایی در رونق اقتصادی، ایجاد فرصت های شغلی و سلامت کسب و کار و معیشت مردم نقش به سزایی دارند که  با همکاری مسئولین مربوطه و حمایت بیشتر دولت مردان این فضاها می تواند توسعه یابد و بیش از پیش برای استان چهارمحال و بختیاری و کشور، مایه خیر و برکت باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه