انتخاب شرکت فولاد تاراز به عنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد برای دومین سال متوالی

انتخاب شرکت فولاد تاراز به عنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد برای دومین سال متوالی
کدخبر : 14340

در روز جهانی استاندارد با حضور معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری و مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی لوح واحد نمونه کیفیت استاندارد در استان چهارمحال و بختیاری به سعید رشیدی مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال اهدا شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی فولاد تاراز چهارمحال، در ابتدای برگزاری آیین تجلیل، سعید رشیدی ضمن گرامیداشت روز جهانی استاندارد خاطر نشان کرد: شرکت فولاد تاراز  چهارمحال در سال ۱۳۹۵ با سرمایه گذاری دو هلدینگ  بزرگ ( شرکت آتیه فولاد نقش جهان و شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد) وابسته به شرکت فولاد مبارکه  به بهره برداری رسید که این مهم باعث رونق تولید و اشتغال زایی در استان شد.

وی در ادامه افزود: تولید محصولات با کیفیت درتراز استاندارهای جهانی و متمایز با سایر رقبا از استراتژی های مهم شرکت فولاد تاراز چهارمحال به شمار می رود و برند فولاد تاراز چهارمحال به عنوان برندی خوشنام در بازار ورق گالوانیزه کشور  مطرح است.

در ادامه این نشست، مهندس مجید نظری معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری به شرایط سخت تحریمها و وجود بیماری کرونا اشاره کرد و کسب چنین  افتخاری را  نشان عزم راسخ شبانه روزی فولادمردان شرکت فولاد تاراز چهارمحال در صنعت کشور دانست.

همچنین مدیر کل استاندارد چهارمحال و بختیاری مهندس نظری ضمن تبریک روز جهانی استادارد افزود: شعار  روز جهانی استاندارد در سال جاری،حفاظت کره زمین با رعایت استانداردها است که متاسفانه با مداخله هایی که بشر در کره زمین انجام داده آسیب های جبران ناپذیری را به وجود آورده که بدون شک با رعایت استانداردها می‌توانیم به حفظ محیط زیست، امنیت و افزایش کیفیت جامعه بشری کمک کنیم.

وی افزود: انتخاب واحدهای نمونه در سطح استان و در سطح ملی سخت گیرانه تر شده است. در پایان ایشان ضمن قدردانی از مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه فولاد تاراز چهارمحال این شرکت را یکی از مجموعه های کم نظیر کشور دانست و در حوزه تولید محصولات باکیفیت صنعتی شرکت فولاد تاراز چهارمحال را بعنوان برند نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی کرد.

  •  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه