رکورد تاریخی برای مجتمع فولاد خراسان

جهش درخشان سودسازی هر سهم در شرکت فولاد خراسان

کدخبر : 14476

عملکرد مطلوب شرکت مجتمع فولاد خراسان در دروه 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 1399، منجر به شناسایی سود 809 ریالی برای هر سهم «فخاس» شد و قیمت این نماد موفق بورسی در بازار سرمایه شاهد رشد 144درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ، مدیرعامل فولاد خراسان با بیان این که افزایش هر سهم مجتمع  ناشی از  رشد ٢٧ درصدی درآمدهای عملیاتی، رشد٣٧ درصدی سایر درآمدها و کاهش ٣5 درصدی هزینه های مالی است افزود: از نکات مثبت و قابل توجه گزارش 6 ماهه فولاد خراسان ، عملکرد ارزشمند و متمایزی است که با حمایت موثر سهامداران عمده شرکت، همراهی اعضای هیات مدیره و تلاش شبانه روزی کارکنان مومن و متعهد خود آن را  به نمایش گذاشت.

 

کسری غفوری درآمدهای حاصل از فروش محصولات تولیدی مجتمع را در نیمه نخست امسال عاملی دانست که باعث بهبود حاشیه سود این شرکت و  ایجاد جهش درخشان سودسازی برای هر سهم فولاد خراسان گردیده است.

 

شایان ذکر است حاشیه سود خالص مجتمع در 6 ماهه نخست سال 1399 ، ٣5 درصد می باشد و این در حالی است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ١٨ درصد بود که نسبت به مدت مشابه حکایت از رشد 17 درصدی دارد.

 

فولاد خراسان با سرمایه ثبت شده 11,900,000 میلیون ریال ،گزارش های مالی  منتهی به شش ماهه نخست سال 1399 را درسامانه «اطلاع رسانی کدال« منتشرکرد.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه