اعلام آمادگی گل‌گهر برای ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

اعلام آمادگی گل‌گهر برای ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
کدخبر : 14656

جلسه هماهنگی برنامه‌های ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، صبح امروز در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، در این جلسه که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، استاندار کرمان، مدیرعامل شرکت‌ معدنی و صنعتی گل‌گهر و مدیران استانی برگزار گردید، به تبادل نظر پیرامون مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته شد.

مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در این جلسه به لزوم ترویج و شناساندن هرچه بیشتر مکتب سردار شهید سلیمانی به همه جهانیان اشاره کرد و گفت: این وظیفه مهمی هست که بر دوش ما هست و در این راستا هیچ‌گونه کم‌کاری جایز نیست.

مدیرعامل شرکت گل‌گهر با بیان اینکه این شرکت از زمان شهادت سردار سلیمانی در سال گذشته تاکنون چند برنامه مختلف فرهنگی و مذهبی برای گرامیداشت یاد و خاطره این سردار عزیز برگزار نموده است، افزود: شرکت گل‌گهر همواره به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و الگو در حوزه فرهنگی و مسئولیت اجتماعی بشمار می‌رود.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی شرکت گل‌گهر گفت: مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر و موسسه فرهنگی معراج اندیشه دو بازوی اصلی گل‌گهر در حوزه فرهنگی و اجتماعی هستند که عملکرد بسیار مناسبی در این دو حوزه دارند.

مهندس ملارحمان افزود: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، با تمام توان آمادگی خود را برای هرگونه اقدامی در زمینه ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌کند.

2M0A1909

  •  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه