مدیرعامل فولاد خراسان در حاشیه هفتمین آزمون استخدامی شرکت:

جذب منابع انسانی، مهم ترین سرمایه گذاری بلندمدت شرکت است

جذب منابع انسانی، مهم ترین سرمایه گذاری بلندمدت شرکت است
کدخبر : 14788

مدیرعامل فولاد خراسان همزمان با برگزاری هفتمین آزمون استخدامی این شرکت، شایسته گزینی و جذب منابع انسانی توانمند را مهم ترین سرمایه گذاری بلند مدت این شرکت دانست و گفت: کارکنان، مهم ترین سرمایه شرکت محسوب می شوند که تحقق چشم اندازهای بلندمدت و تولید پایدار مجموعه وابسته به عملکرد و کارآمدی ایشان است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ، مدیرعامل فولاد خراسان همزمان با برگزاری هفتمین آزمون استخدامی این شرکت، شایسته گزینی و جذب منابع انسانی توانمند را مهم ترین سرمایه گذاری بلند مدت این شرکت خواند و افزود: کارکنان، مهم ترین سرمایه شرکت محسوب می شوند که تحقق چشم اندازهای بلندمدت و تولید پایدار مجموعه وابسته به عملکرد و کارآمدی ایشان است.
مرحله کتبی هفتمین آزمون استخدامی شرکت «مجتمع فولاد خراسان» برای جذب نیروی مورد نیاز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های لازم  در شرایط مقابله با کرونا در روز جمعه 9 آبان ماه برگزار شد.
مدیرعامل  شرکت ‌در حاشیه بازدید از این آزمون، در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: از آنجاکه مهم‌ترین سرمایۀ یک شرکت، منابع انسانی آن است، توجه ویژه به فرایند جذب نیرو، نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت برای آیندۀ شرکت محسوب شود و نقش مهم نیروی انسانی در موفقیت‌ها و تحقق مأموریت‌های سازمانی انکارناپذیر است.
کسری غفوری افزود: فولاد خراسان هم راستا با مسئولیت های اجتماعی، نظام جذب خود را به‌صورت علمی، نظام‌مند و مبتنی بر شایستگی، رعایت عدالت و نیز ایجاد فرصت برابر و برگزاری رقابتی علمی، بی طرفانه و  عادلانه ، با هدف تناسب بیشتر شغل و شاغل طراحی کرده است.
غفوری با بیان این که آزمون استخدامی  برای جذب ٢۴۴ نفر از جوانان تحصیل کرده و دارای دانش و تخصص در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس برنامه ریزی شده است، گفت:  امیدوارم همکاران جدید الاستخدام با حضور خود در جمع خانواده بزرگ فولاد خراسان روحی نو در پیکره سازمان دمیده و در کنار همکاران باتجربه و متخصص، بالندگی سازمان را بیش از پیش ارتقا دهند.
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با بیان این که به لطف پروردگار متعال «اشتغال زایی پایدار» یکی از دستاوردهای مهم فولاد خراسان است، افزود: در راستای تحقق این مهم، در مجموعه فولاد خراسان و شرکت های پیمانکاری این مجموعه هم اکنون بالغ  بر 2500 نفر مشغول به کار می باشند که بالغ بر 90 درصد ایشان را نیروهای بومی استان خراسان رضوی و غالبا از میان جوانان تحصیل کرده شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان تشکیل می دهند.
کسری غفوری زمان اعلام نتایج آزمون کتبی را ظرف کم تر از یک ماه آینده اعلام کرد و افزود: دو پروژه جدید در برنامه توسعه شرکت تعریف شده که راه اندازی کارخانه  2.5 میلیون تنی کنسانتره سنگ آهن در سنگان مهم ترین اولویت توسعه ای شرکت به شمار می آید.
مدیر عامل «فولاد خراسان» با اشاره به موفقیت های اخیر این بنگاه اقتصادی در تامین، تولید، فروش و رشد سوددهی گفت: به کارگیری همکاران تازه استخدام و ملحق شدن این جوانان برومند به خانواده فولاد خراسان، یکی از توفیقات ارزنده یک سال اخیر در شرکت است.
معاون «منابع انسانی و امور اجتماعی» فولاد خراسان نیز در این باره اظهار کرد: فولاد خراسان برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز در طرح های توسعه و نیز جایگزینی نیروهای بازنشسته در یک سال اخیر، با هدف رعایت اصول عدالت و شایسته سالاری و نیز ایجاد فرصت برابر و رقابت عادلانه، کارکنان خود را از طریق آزمون ورودی برمی‌گزیند و برای اینکه این آزمون به لحاظ کمّی و کیفی از سطح علمی قابل قبولی برخوردار باشد، مانند ادوار پیشین، آزمون را  توسط یکی از مراکز دانشگاهی معتبر طراحی و برگزار کردیم.
فریدون صبوریان افزود: با توجه به این که دانشگاه صنعتی امیرکبیر به‌عنوان مجری این آزمون از تجربه و دانش کافی در این زمینه برخوردار است، طراحی و تهیه سؤالات، برگزاری آزمون، حفاظت و امنیت سؤال‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این دانشگاه واگذار شد که این دانشگاه معتبر با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان قطب علمی استان، آزمون را برگزار کردند.
صبوریان با بیان این که آزمون استخدامی فولاد خراسان در 18 رشته برگزار شد افزود: از میان 4هزار داوطلب، 244 نفر از طریق برگزاری آزمون کتبی (دانشی)،  مصاحبه تخصصی، مصاحبه روانشناختی، طب صنعتی و گزینش، جذب مجتمع فولاد خراسان می شوند.
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی این شرکت در پاسخ به این که «چرا آزمون در شرایط کرونا در نیشابور برگزار نشد»، گفت: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، وجود فضای لازم در دانشگاه فردوسی و تجارب این مجموعه، داوطلبان امکان گذراندن آزمون در فضایی آرام، با امکانات کافی و با کم ترین نگرانی بابت  سلامت خود را یافتند.
مدیر حراست فولاد خراسان گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و ضرورت حفاظت از سلامت داوطلبان این آزمون در 7حوزه در دانشکده های جداگانه در محل دانشگاه فردوسی برای 4هزار و 150 نفر برگزاری شد. تب سنجی، رعایت فاصله اجتماعی و کنترل داوطلبان از لحاظ همراه داشتن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از تمهیدات دیگر برای براگزاری آزمون بود.
حامد افضلی نیکو درباره حافظت از آزمون گفت: سوالات به صورت پلمپ و محرمانه با نظارت حراست فولاد خراسان تحویل حوزه آزمون (دانشگاه فردوسی) شد و شایان ذکر است این آزمون با حضور 220 نفر ناظر برگزار گردید.
هفتمین آزمون  استخدامی فولاد خراسان با حضور مدیرعامل، قائم مقام، جمعی از معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و مدیران  حراست، روابط عمومی،حوزه مدیریت عامل و امور اداری شرکت و با حضور بیش از 4هزار داوطلب در روز جمعه 9 آبان ماه در محل دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه