تبریک مدیر عامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

 تبریک مدیر عامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ  به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)
کدخبر : 14885

مدیر عامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفتند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی شرکت صنعت ورق آرین پاژ، محمد مهدی یارجانلی مدیر عامل شرکت در پیامی ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفتند. متن این پیام به شرح ذیل است:

«فرا رسیدن هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد سلاله پاکش، حضرت امام جعفر صادق(ع) را خدمت تمامی مسلمانان به‌ویژه ملت شریف ایران و خانواده صنعت ورق آرین پاژ تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

با فرا رسیدن ایام میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام بار دیگر نسیم وحدت و عطر دوستی در میان امت اسلامی وزیدن گرفت.

هفته وحدت نماد همدلی، اخوت و یکپارچگی ملت اسلامی و تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است. به برکت میلاد حضرت محمّد (ص) بود که شعار برادری و پیمان اخوت برای جوامع بشری به ارمغان آمد.

بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر دنیا طنین‌انداز شده، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و راز ماندگاری اقتدار و ترویج وحدت و یکدلی میان مردم است.

اکنون جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند بازگشت به سیره نبوی و تحکیم و تقویت برادری و دوستی است. مقابله با چالش‌های پیش روی امت اسلامی تنها با گسترش همکاری‌ها و همدلی میان مسلمانان امکان‌پذیر است.

بار دیگر به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ فولاد کشور فرا رسیدن میلاد خجسته رسول مهربانی و عزت، پیامبر رحمت و عدالت، هدایتگر بزرگ بشریت، حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد پرمیمنت حضرت امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمانان به‌ویژه هموطنان عزیز تبریک عرض می‌کنیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه