همزمان با هفته بسیج؛

اهداء لوح سپاس مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مدیرعامل شرکت سنگ آهن

اهداء لوح سپاس مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مدیرعامل شرکت سنگ آهن
کدخبر : 15302

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق صبح امروز با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن به نمایندگی از مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اهدای لوح تقدیر از مساعدت ها و همکاری های رضا فلاح مبارکه در رزمایش کمکهای مومنانه تجلیل کرد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از شرکت سنگ اهن: سرهنگ نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق صبح امروز به همراه حجت الاسلام دهستانی نماینده ولی فقیه در سپاه،رضایی پور فرمانده بسیج کارگری و رنجبر با حضور در دفتر رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با اهدای لوح تقدیر مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از مساعدت های وی در رزمایش کمکهای مومنانه شهرستان ، تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ نصیری در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرعامل گفت: شرکت سنگ آهن همیشه پیشگام و در خط مقدم کمک و یاری به شهرستان بوده که در مبحث کرونا نیز بسیار خوب عمل کرده است .

وی خواستار همکاری و حمایت همه جانبه شرکت سنگ آهن مرکزی شد.

سپس دهستانی از حمایتها، مشارکت و فعالیتهای مدیر عامل شرکت تقدیر و تشکر کرد و از فخری بافقی جانشین پایگاه نبی اکرم (ص) در برگزاری منظم حلقه های صالحین قدردانی نمود .

در ادامه رضایی پور فرمانده بسیج کارگری شهرستان بافق با گرامیداشت هفته بسیج،فلاح مبارکه را از نیروهای بسیجی جوان و متعهد دانست که در بحث های حمایت از کالاهای ایرانی و رونق تولید در شرکت بسیار خوب عمل کرده و افزود: وی در بحث بیماری کرونا و راه اندازی کارخانه گندله سازی علیرغم تحریم ها برگ زرین دیگری به افتخارات این مجموعه اضافه نموده و خوشبختانه با مدیریت فلاح مبارکه شاهد کمترین مشکل ها در خصوص کارگران هستیم.

وی همکاری روابط عمومی شرکت سنگ آهن در اجرای برنامه های فرهنگی و همایش های متعدد با موضوعات مختلف چون خانواده و آسیب های اجتماعی که نتایج بسیار خوبی داشته را بسیار حائز اهمیت دانست.

رضایی پور با اشاره به عملکرد خوب پایگاه نبی اکرم (ص) و اجرای برنامه های متعدد و خوب در سطح شهرستان و شرکت بیان داشت: شرکت سنگ آهن مشارکت خوبی در رزمایش کمکهای مومنانه داشته و خوشبختانه مدیرعامل این مجموعه در هر سه مرحله کمک های قابل توجهی برای یاری نیازمندان و خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا نموده است.

همچنین رنجبر ضمن تبریک هفته بسیج از خدمات و مشارکت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی قدردانی نمود .

سپس فلاح مبارکه ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، هر گونه اقدامی از سوی این شرکت را به عنوان  وظیفه دانست و گفت: کار اصلی به دوش مجموعه سپاه و بسیج بوده که پل ارتباطی بین مردم و مجموعه ها برای مشارکت در طرح ها و برنامه هایی چون رزمایش کمکهای مومنانه است.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده،اظهار کرد: در همین راستا از شرکت ها، نهادها و افرادی که از توانایی مالی برخوردار هستند خواسته شد تا به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا آمده و این برنامه و مدیریت توسط سپاه و بسیج با برگزاری رزمایش کمک مومنانه انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن با توجه به آنکه زمان پایان ویروس کرونا مشخص نیست،خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت سنگ آهن و پایگاه نبی اکرم (ص) آمادگی دارد به سهم خود در این زمینه مساعدت نمایند و در این راستا برای کمک به کادر درمان و بیمارستان ولیعصر(ع) با تامین تجهیزات به میدان آمد و این امر با مشارکت پرسنل انجام گرفت.

وی ادامه داد: کنترل این بیماری با توجه به آنکه بخش اعظمی از جمعیت شهرستان و خانواده های آنان تحت پوشش شرکت سنگ آهن هستند،با رعایت پروتکل های بهداشتی امکانپذیر خواهد شد. واحد HSE شرکت با تدابیر اتخاذ شده در بحث کنترل و مقابله با کرونا و نظارت دقیق بر دستورالعمل های بهداشتی در قسمت های مختلف شرکت و نیز توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین پرسنل اقدامات موثری انجام داده است.

فلاح مبارکه خاطرنشان کرد: مجموعه روابط عمومی شرکت سنگ آهن نیز با فرهنگسازی و اطلاع رسانی گسترده پیرامون این بیماری در سطح شرکت و شهر نشان داد که می توان به مراحل بهتر برای کنترل بیماری رسید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه