اهمیت ارتقای بهره وری معادن در توسعه بافق

اهمیت ارتقای بهره وری معادن در توسعه بافق
کدخبر : 15515

سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در دیدار با فرماندار بافق، بر تداوم همکاری و تعامل این مجتمع با مجموعه شهرستان بافق تأکید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از   روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ، حمید رحیمی سرپرست مجتمع به اتفاق مدیران حراست و روابط عمومی و مشاور فرهنگی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با حضور در فرمانداری بافق با “سید مهدی طلایی مقدم”، فرماندار شهرستان بافق دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار بافق دراین دیدار ضمن تبریک انتصاب حمید رحیمی به عنوان یک مدیر بومی برای وی آرزوی موفقیت و پیشرفت در امور را خواستار شد و خاطر نشان کرد: مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی یک مجموعه معدنی همدل با نیروی انسانی جوان، فنی، همراه و همیشه در صحنه است.

  • سید مهدی طلایی مقدم با اشاره به ظرفیت های بالقوه شهرستان و ذخایر معدنی گفت: رمز موفقیت و پیشرفت شهرستان بافق همدلی و وفاق است که با استفاده از فرصت های موجود باید یک صدای واحد را در حوزه معادن و صنایع جوارمعدنی به تهران برسانیم.
 

وی وجود نماینده مجلس را به عنوان فرد بومی این شهرستان، یک فرصت بزرگ برشمرد و یادآورشد: رمز موفقیت بافق، همدلی و وفاق است.

طلایی مقدم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی معادن و صنایع شهرستان را یک الزام قانونی و یک خواسته به‌حق مردم و این خطه کویری دانست و بر انجام مؤثر آن تأکید کرد.

در ادامه حمید رحیمی، ضمن تقدیر از تلاش‌های سید فرهاد اسلامی، بر تداوم همکاری و تعامل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با مجموعه شهرستان بافق تأکید کرد.

سرپرست مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی گفت: مثلث همدلی و همکاری امام جمعه، فرماندار و مجتمع فلات مرکزی، در کنار برنامه ریزی ها و اهتمام ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در جهت ارتقاء بهره وری مجموعه های معدنی، بی شک باعث رشد وتوسعه شهرستان در حوزه های مختلف بویژه صنعت و معدن خواهد شد.

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه