دیدار مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با استاندار خراسان جنوبی

دیدار مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با استاندار خراسان جنوبی
کدخبر : 15724

صبح امروز مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و هیئت همراه با استاندارخراسان جنوبی دیدار کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران؛ دراین دیدار ابتدا دکترنادری گزارشی از وضعیت پروژه وپیشرفت فیزیکی مجتمع فولاد قاینات وبرگزاری آزمون استخدامی راارائه نمود واظهارامیدواری کرد بزودی شاهد افتتاح وراه اندازی این مجتمع در بخش تولید آهن اسفنجی باشیم.


بنابه این گزارش در ادامه این جلسه دکترتبادارمشاورایمیدرو نیز به بیان انتظارات از استانداری خراسان پرداخت و گفت: اینک که درآستانه افتتاح این طرح قرار داریم امیدواریم که با مساعدت استانداری مشکلات مربوط به گاز؛پست برق وامورگمرکی زودتر مرتفع شده تا برای بهره برداری مشکلاتی وجود نداشته باشد.

در خاتمه این دیدار استاندار خراسان جنوبی باتشکر از مدیریت شرکت ملی فولاد ایران وتلاش های انجام شده افزود: قطعا به بهره برداری رسیدن فولاد قائنات یکی از اصلی ترین اولویت های ماست وبهمین خاطر همه تلاش ها ومساعدت های قانونی رابکارخواهیم گرفت تا این مشکلات هرچه زودتر مرتفع شود.


شایان ذکر است در این دیدار مهندس خادمی معاون توسعه وبرنامه ریزی؛ دکترخلفی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و مهندس چراغیان مدیراقتصادی وبازرگانی شرکت ملی فولاد ایران حضورداشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه