شرکت بهساخت حامی مالی نماینده کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات فوتبال جام حذفی

شرکت بهساخت حامی مالی نماینده کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات فوتبال جام حذفی
کدخبر : 15831

به گزارش شما و اقتصاد: شرکت فنی مهندسی بهساخت فراز جنوب به عنوان حامی مالی( اسپانسر) تیم فوتبال "اتحاد" شهر قلعه رییسی که نماینده استان کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور به شمار می آید، از این تیم آتیه دار حمایت می کند.

 به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی  شرکت بهساخت فراز جنوب ،با عنایت ویژه مهندس "داریوش راستی " مدیر عامل این شرکت  در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی در گوشه و کنار کشور اهتمام خاصی دارد و  با توجه به وجود استعدادهای فراوان ورزشی و فوتبالی چندی است  که  به عنوان حامی مالی تیم اتحاد قلعه رییسی فعالیت دارد.

تیم فوتبال اتحاد قلعه رییسی به همت جوانان شایسته و شماری از علاقمندان به ورزش برغم بی مهری های انجام شده  در سال گذشته موفق شد عنوان قهرمانی لیگ فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد را  کسب کند.

صاحبنظران و دست اندرکاران ورزشی در استان کهگیلویه و بویر احمد بر این اعتقادند که رویکرد پرورش استعدادهای فوتبالی و عجین شدن  ورزش  با  اصول اخلاقی و هنجارهای فرهنگی  از امتیازات این تیم فوتبال است.

 شهر قلعه رئیسی در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد و در منطقه‌ای کوهستانی قرار دارد. این منطقه نقطهٔ ارتباطی شهرها و بخشهای دیگر از جمله راه ارتباطی دیشموک، دهدشت و خوزستان به‌شمار می‌آید.

قلعه رئیسی در ۷۵ کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

شایان ذکر است شرکت بهساخت فراز جنوب در استانهای بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و تهران  همپای اجرای پروژه های مختلف عمرانی، اقدام به مشارکت در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و امور عام المنفعه می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه