آیین تکریم علی محمدی مدیرعامل سابق شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

کدخبر : 15853

آیین یاد شده صبح دیروز ۲۳ آذرماه ۱۳۹۹ با حضور علی قلعه نوی مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت فولاد خوزستان انجام شد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، آیین یاد شده صبح دیروز ۲۳ آذرماه ۱۳۹۹ با حضور علی قلعه نوی مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت فولاد خوزستان انجام شد.
رضا طاهری رییس هیات مدیره در ابتدای این مراسم اظهار داشت: دغدغه سهامداران و هیات مدیره فولاد خوزستان، اشتغال، توسعه و پیشرفت استان خوزستان در کنار تامین رفاه کارکنان است. بدون شک دستیابی به اهداف مجموعه فولاد خوزستان، با سخت‌ کوشی کارکنان و تلاش راهبردی مدیران میسر می‌شود.
 
طاهری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آثار مثبت فعالیت‌های این مجموعه در جای جای استان خوزستان مشهود است و هر کجا که پای بگذارید، فعالیت ‎‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی این مجموعه عظیم قابل رویت است. فولاد خوزستان به عنوان دومین قطب تولید فولاد کشور، همواره در مسیر توسعه و خدمت‌ رسانی به جامعه گام برمی‌دارد.
 
رییس هیات مدیره فولاد خوزستان حرکت به سمت ایجاد شرکت‌ های اقماری و تعریف و تکمیل پروژه‌ها را دو هدف اصلی مجموعه فولاد خوزستان دانست و افزود: محصولات شرکت فولاد خوزستان از کیفیت جهانی برخوردار است. حضور فعال در بازارهای جهانی و رغبت مشتریان بین‌المللی به تولیدات این مجموعه، نقطه‌ی عطفی برای فولاد خوزستان به شمار می‌آید. لیکن اتفاق نظر هیات مدیره، حرکت به سمت ایجاد شرکت‌ های اقماری و تعریف و تکمیل پروژه‌ ها است. 
 
طاهری در پایان سخنان خود ضمن آروزی موفقیت برای مدیرعامل پیشین فولاد خوزستان، گفت: در زمان مدیریت مهندس محمدی، شرکت فولاد خوزستان به موفقیت‌ های بسیاری دست پیدا کرد. دستیابی به اهداف تولیدی، رضایت‌ مندی کارکنان و گام برداشتن در جهت مصوبات هیات مدیره از جمله مهم‌ ترین آثاری است که مدیرعامل پیشین از خود به جای گذاشتند. البته کماکان به عنوان عضو هیات مدیره در خدمت وی هستیم. 
 
در ادامه مهران عباس‌ زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، شرکت فولاد خوزستان را یک مجموعه توانمند و دارای زیرساخت دانست و افزود: تلاش مضاعف مدیرعامل پیشین در مسیر تقویت زیر ساخت ها بود. آمارها موید تداوم تولید و دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده در زمان مدیریت وی است. در بحث مسئولیت ‎‌های اجتماعی و در حوزه کسب و کار، گام‌های موثری برداشته شد و نمود آن را در رضایت‌ مندی کارکنان و مناطقی که خدمات را دریافت کردند، به وضوح می‌توان دید.
 
عباس‌ زاده با بیان این جمله که، نظامندی شرکت فولاد خوزستان، محدودیت‌ها را بی‌اثر کرده، افزود: هدایت و رهبری هیات مدیره، برنامه‌ریزی و اجرای مصوبات از سوی معاونان و مدیران ارشد و تلاش بی‌وقفه کارکنان، مجموعه فولاد خوزستان را به سوی نظامندی سوق داده و باعث بی‌اثر شدن محدودیت‌ ها شده است. 
 
در ادامه علی محمدی مدیرعامل پیشین از توفیق حضور در میان کارکنان فولاد خوزستان در این مدت گفت و افزود: هرچه در زمان مدیریت اتفاق افتاد، حاصل تلاش و سخت‌کوشی معاونان، مدیران و کارکنان این مجموعه عظیم فولادی بود و از مردم خونگرم خوزستان به خاطر همراهی‌ شان، صمیمانه تشکر می‌کنم.  
 
در آیین یاد شده، علی قلعه‌ نوی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل پیشین، از معاونان، مدیران و کارکنان خواست، به مانند گذشته برای موفقیت و سربلندی مجموعه از هیچ کوششی دریغ نکنند.
 
وی افزود: مدیرعامل به عنوان پلی میان اعضای هیات مدیره و کارکنان ایفای نقش می‌کند. لیکن از تک‌ تک کارکنان مجموعه در هر جایگاهی دعوت می‌کنم در مسیر نیل به اهداف شرکت یاری‌ رسان باشند. 
 
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات علی محمدی مدیرعامل سابق و سید نواب طباطبایی عضو سابق هیات مدیره قدردانی شد.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه