مراسم تکریم و معارفه‌ معاونان سابق و جدید بهره برداری فولاد خراسان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه‌ معاونان سابق و جدید بهره برداری فولاد خراسان برگزار شد
کدخبر : 16030

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از تلاش های معاون پیشین «بهره برداری» این شرکت قدردانی و فرشید فضیلتی را به جای وی به این سمت منصوب کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان ،در مراسمی که پیش از ظهر امروز، 1 دی ماه 1399 برگزار شد، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از خدمات حمیدرضا  زارع قدردانی و فرشید فضیلتی را به عنوان معاون جدید بهره برداری این شرکت منصوب کرد.

در این مراسم که با حضور معاونان منابع انسانی و اموراجتماعی، طرح و توسعه، مالی و امور اقتصادی، برنامه ریزی و فناوری و بازاریابی و فروش و نیز مدیران حراست، روابط عمومی و مدیر دفتر حوزه مدیریت در دفتر مدیر عامل برگزارشد، کسری غفوری با قدردانی از زحمات و تلاش های  معاون پیشین بهره برداری، که به کسوت بازنشستگی نائل شده است، گفت: مسیر حرکت  حوزه بهره برداری در راستای پیشبرد اهداف سازمان و ارتقای تولید شایسته قدردانی و سپاس است. وی همچنین ضمن آرزوی توفیق برای فرشید فضیلتی در عرصه معاونت بهره برداری، اظهار امیدواری نمود که با بهره گیری از توانمندی­های این مدیر جوان در مسیر اهداف سازمان، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش در عرصه تولید باشیم.              

گفتنی است زارع در دوران خدمت خود از سال 1378 در پست هایی همچون کارشناس تولید فولاد، سرپرست شیفت امور بهره برداری، رئیس تولید و مدیریت نورد و فولادسازی  خدمت کرده و آخرین سمت وی معاون بهره برداری فولاد خراسان بود.

فرشید فضیلتی، که از این پس با حکم کسری غفوری در سمت معاون بهره برداری انجام وظیفه خواهد نمود، از سال 1379 به استخدام فولاد خراسان درآمده و تا کنون در پست های کارشناس فولادسازی، سرپرست شیفت تعمیرات مکانیک، رئیس نگهداری و تعمیرات فولادسازی و مدیریت احیا مستقیم خدمت کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه