عملکرد موفقیت آمیز واحد احیاء مستقیم فولاد سفیددشت در تولید آهن اسفنجی

عملکرد موفقیت آمیز واحد احیاء مستقیم فولاد سفیددشت در تولید آهن اسفنجی
کدخبر : 16053

همزمان با پایان سومین فصل سال، کارکنان تلاشگر شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به‌رغم محدودیت های اعمال شده در مقابله با شیوع فراگیر ویروس کرونا در کشور، در سایه الطاف خداوند بزرگ با همدلی و همکاری و تکیه بر توان و همت خود موفق به ثبت رکورد جدیدی در تولید آهن اسفنجی شدند.

به گزارش رصد اقتصادی: همزمان با پایان سومین فصل سال، کارکنان تلاشگر شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به‌رغم محدودیت های اعمال شده در مقابله با شیوع فراگیر ویروس کرونا در کشور، در سایه الطاف خداوند بزرگ با همدلی و همکاری و تکیه بر توان و همت خود موفق به ثبت رکورد جدیدی در تولید آهن اسفنجی شدند. مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت ضمن اعلام این خبر گفت: با تولید 76209 تن محصول در آذر ماه، علاوه بر ارتقای 1036 تنی رکورد ماهیانه، برنامه تولید نه ماهه سال 99 به میزان 101درصد محقق گردید. ایمان سلیمانی در ادامه با اشاره به تولید تجمعی 621 هزار تن آهن اسفنجی در سال جاری از رشد 13 درصدی تولید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و برای تحقق کامل برنامه تولید 800 هزار تن محصول تا پایان سال  ابراز امیدواری کرد.

سلیمانی در پایان با قدردانی از حمایت های سهامداران( شرکت فولاد مبارکه و سازمان ایمیدرو) و مدیریت عامل شرکت، کسب این سلسله موفقیت ها را به تمامی واحدها و پیمانکاران شرکت تبریک عرض نمود و ابراز امیدواری کرد این روند تداوم یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه