سیمان تهران نامی آشنا وسرآمد در صنعت سیمان

سیمان تهران نامی آشنا وسرآمد در صنعت سیمان
کدخبر : 16108

مهندس نظام آبادی مدیر عامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس از مجتمع صنعتی سیمان تهران بازدید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی ، در ابتدای این بازدید مهندس حسینی،مدیرعامل شرکت سیمان تهران در سخنانی با ارائه گزارش مختصری از شرایط تولیدی شرکت های سیمانی گروه سیمان تهران عنوان داشت:خوشبختانه در سال جاری شرایط مساعدتری نسبت به گذشته داریم.سیمان تهران به نسبت ۵ سال گذشته توانست در تولید و تحویل سیمان به رکوردهای جدیدی دست یابد.

مهندس حسینی در ادامه با اشاره به چالشها و فرصتهای پیش رو ، بر  عزم کلیه کارکنان مجموعه در تداوم موفقیتها و حصول نتایج مثبت و ملموس تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس نیز در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه خوش نام و با سابقه سیمان تهران ادامه داد:سیمان تهران نامی آشنا و سرآمد در صنعت سیمان بوده و در گذشته بسیاری از پروژه های سیمانی با حضور کارشناسان سیمان تهران به نتیجه رسیده است.

مهندس نظام آبادی توجه ویژه مدیران سیمان تهران به فرصت ها و تهدیدها را نقطه قوت دانست و بر برنامه ریزی مناسب در جهت کاهش هزینه ها و  دستیابی به قیمت تمام شده اقتصادی تاکید کرد.

وی بر آمادگی کامل مجموعه های تولیدی در مواجهه با شرایط و مشکلات گوناگون تاکید و توجه مدیران را به افزایش ظرفیتهای صادراتی جلب نمود.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه