اعلام آغاز به کار رسمی انجمن صنفی زنجیره ارزش صنعت تایر ایران

اعلام آغاز به کار رسمی انجمن صنفی زنجیره ارزش صنعت تایر ایران
کدخبر : 16136

از آنجایی که حیات صنعت تایر همانند سایر صنایع متاثر از فضای کسب و کار است، انجمن صنفی زنجیره ارزش صنعت تایر در راستای ساماندهی زنجیره تولید آغاز به کار کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از خبر خودرو، صنعت تایر یکی از بازوهای اقتصادی کشور است و تداوم حیات آن متاثر از فضای کسب و کار است. تلاش مدیران این صنعت همواره استمرار تولید و ارتقای ظرفیت، ارتقای کمیت، تنوع محصولات و دستیابی به استانداردهای کیفی بالا با تکیه بر ظرفیت، نیروی انسانی و توان ذاتی این صنعت بوده است.

انجمن صنفی زنجیره ارزش صنعت تایر ایران در راستای ایجاد یک نوع همبستگی میان اعضای زنجیره تولید و واردات مواد اولیه، شبکه توزیع، حوزه مهندسی و تحقیقات و حتی بازیافت این محصول و در جهت پاسخگویی به مطالبات صنفی بخش‌های مختلف تولید تایر در کنار انجمن صنفی صنعت تایر ایران برای نخستین بار به طور رسمی آغاز به فعالیت کرده است.

دکتر محمدرضا تقی ‌گنجی، رئیس و موسس انجمن صنفی زنجیره ارزش صنعت تایر ایران پس از اعلام موجودیت این انجمن عنوان داشته که تمامی فعالان خصوصی صنعت تایر در بخش‌‌های مختلف اعم از تولیدکنندگان و واردکنندگان مواداولیه،‌ ماشین‌آلات، ‌قطعات یدکی،‌ شرکت‌های بازرسی وکیفیت و حتی توزیع‌کنندگان و آپاراتی‌ها می‌‌توانند نسبت به عضویت در این انجمن اقدام کرده و از پس مطالبات خود را تحت پوشش این انجمن پیگیری نمایند.

بر اساس گفته‌های عبدالله شهریوری، نماینده شرکت آزمون جاده خودرو و دبیر انجمن، اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره و بازرسان این انجمن در تاریخ 23 آذر ماه سال جاری برای مدت سه سال انتخاب شده‌اند که اسامی آنها به قرار زیر است: محمدرضا تقی گنجی به نمایندگی از مجتمع صنعتی آرتاویل تایر به عنوان رئیس، اشکان گلپایگانی به نمایندگی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نایب رئیس، سکینه خاتون جعفری به نمایندگی از شرکت یزد تایر به عنوان خزانه‌دار.

همچنین دکتر اسکندر ستوده از طرف شرکت فرآور لاستیک ایساتیس، هادی ابراهیمی به نمایندگی از شرکت بازرگانی صنایع لاستیک سیمرغ، مهدی نجفی از سوی شرکت حلقه سیاه الماس‌نشان، حسن خیر به نمایندگی از شرکت نخ تایر رازی، به عنوان سایر اعضای هیات مدیره در این انجمن حضور دارند. هوشنگ زینالی و آذین حیاتی نیز به ترتیب مسئولیت بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل را عهده‌دار شده‌اند.

ضمن اعلام آغاز عضوگیری رسمی از سوی دبیر این انجمن و تشکیل کمیته‌های تخصصی در حوزه تامین، تولید، توزیع، خدمات پس از فروش و بازیافت در آینده نزدیک، ارتباط موثر علمی و فنی میان اعضای زنجیره ارزش، رفع موانع تولید، حضور در مجامع برون سازمانی به عنوان نماینده زنجیره ارزش، برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارها از اهداف تشکیل انجمن صنفی زنجیره ارزش صنعت تایر ایران عنوان شده است.

 

 

 

 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه