برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان خواف با حضور مشاور وزیرصمت و مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان خواف با حضور مشاور وزیرصمت و مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان
کدخبر : 16552

جلسه شورای اداری با نام و یاد شهید علی اصغر علیزاده به ریاست حسین سنجرانی فرماندار و با حضور مهندس جعفری مشاور وزیر صمت ومدیر مجتمع سنگ آهن سنگان و سایر اعضای شورای اداری برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی مجتمع سنگ آهن سنگان ، ، جلسه شورای اداری با نام و یاد شهید علی اصغر علیزاده به ریاست حسین سنجرانی فرماندار و با حضور مهندس جعفری مشاور وزیر صمت ومدیر مجتمع سنگ آهن سنگان  و سایر اعضای شورای اداری برگزار شد.

در این نشست که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، فرماندار خواف  ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان،  هدف از این جلسه را معارفه مهندس جعفری مشاور وزیر و مدیریت مجتمع سنگ اهن سنگان عنوان کرد.

فرماندار خواف ضمن آروزی موفقیت برای مدیریت پیشین مجتمع سنگ آهن سنگان، گفت: امیدواریم با حضور مهندس جعفری شاهد تحرک سریعتری در  محرومیت زدایی و اشتغال پایدار منطقه باشیم.

مهندس جعفری مشاور وزیر و مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان رفع محرومیت های منطقه و تامین زیر ساخت های شهرستان را خواسته بحق مردم شهرستان عنوان کرد و گفت: اقدامات انجام شده و محقق شدن اهداف عالیه در راستای رشد و توسعه شهرستان حاصل وفاق و همدلی مسئولین و مردم شهرستان است.

 

وی تصریح کرد: برنامه ریزی های بسیار گسترده ای در حوزه اقتصادی منطقه تدوین و تبیین شده است، تربیت نیروی متخصص بومی و بکارگیری آنان در معادن شهرستان و بستر سازی توسعه و زیر ساخت ها،  جزء اهداف این مدیریت بوده که امیدواریم به همت کلیه مسئولین ذی ربط، گروه مطالعاتی طرح توسعه مثلث اقتصادی و همت معین اقتصادی شهرستان هر چه زودتر بتوانیم شاهد اعتلای این اهداف عالیه باشیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه