مدیرعامل فولاد مبارکه:

برای ساخت مجموعۀ ورزشی المپیک نقش‌جهان ظرف مدت ۵ سال آماده‌ایم

برای ساخت مجموعۀ ورزشی المپیک نقش‌جهان ظرف مدت ۵ سال آماده‌ایم
کدخبر : 16639

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه که به همراه جمعی از مسئولین استانی و نمایندگان باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان در آیین رونمایی از سردیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان حضور یافته بود، از اعلام آمادگی این شرکت برای ساخت مجموعۀ ورزشی المپیک نقش‌جهان ظرف مدت ۵ سال خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی ،حمیدرضا عظیمیان افزود: امروز از سردیس شخصیتی رونمایی می‌کنیم که حفظ استقلال و امنیت کشور برایش مهم بود و ما نیز باید جایگاه کشور را براساس اهداف و آرمان‌های این شهید ارتقا بخشیم.

وی گفت: پروژه‌های ورزشی زیادی در نقاط مختلف کشور اجرا شده، اما هنوز نتوانسته‌ایم مجموعۀ ورزشی در حد المپیک ارائه کنیم. از این رو بارها اعلام کرده‌ایم اگر تمام مساحت ۳۰۰ هکتاری اطراف ورزشگاه در اختیار ما قرار بگیرد، مجموعۀ ورزشی المپیک را خواهیم ساخت؛ به‌طوری‌که قابلیت برگزاری بازی‌های ملی در همۀ رشته‌های ورزشی و حتی قابلیت برگزاری بازی‌های آسیایی را داشته باشد.

عظیمیان در بخش دیگری از سخنان خود، سالگرد افتتاح شرکت فولاد مبارکه را تبریک گفت و با بیان اینکه شرکت‌های زیادی زیرمجموعۀ گروه فولاد مبارکه‌اند گفت: خوشبختانه تمامی شرکت‌های این مجموعه در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان نیز در این مراسم خاطر نشان کرد: انتظار مردم برای ورزشگاه نقش‌جهان 30 سال به درازا کشید، اما درنهایت با پیگیری مدیران شرکت فولاد مبارکه، امروز بزرگ‌ترین ورزشگاه مسقف پس از انقلاب ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است و این حرکت در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه است. تبلور عظمت و بزرگی فولاد مبارکه را در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، ارزش‌های دفاع مقدس و... دیده‌ایم و امروز آن را در عرصۀ ورزش می‌بینیم.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان در خصوص آیین رونمایی از سردیس سردار سلیمانی تصریح کرد: باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان سردیس قهرمان ملی کشور را که الگوی همۀ قهرمانان ورزشی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هسته‌ای ماست، در این ورزشگاه به یادگار خواهد گذاشت تا این فرد بزرگ الگویی برای ورزشکاران باشد.

در پایان این مراسم، ضمن رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه، مدال سپاس باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان به مدیرعامل و ۴ نفر از کارکنان این شرکت اهدا شد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه