تفاهم نامه همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و شرکت صبا فولاد خلیج فارس امضا شد

تفاهم نامه همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و شرکت صبا فولاد خلیج فارس امضا شد
کدخبر : 16718

در مراسمی با حضور مدیران عامل صندوق بازنشستگی فولاد و صندوق بازنشستگی کشوری، تفاهم نامه همکاری فیمابین مدیران عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و شرکت صبافولاد خلیج فارس در دفتر مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد امضا شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، ، دکتر رضا مسرور در سخنانی در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان از همراهی و همکاری دکتر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مسیر نهایی شدن تفاهم نامه تقدیر و تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از تاکیدات وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توسعه همکاری ها بین زیر مجموعه های وزارتخانه با هدف اثربخشی و کارایی هر چه بیشتر است، تفاهم نامه ای که امروز به امضا می رسد نیز در همین راستاست و می تواند الگویی برای همکاری در  سایر زمینه های مشترک باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل صندوق های بازنشستگی فولاد و کشوری پیشنهاد می کنم کارگروهی متشکل از مدیران عامل شرکت های سرمایه گذاری دو صندوق به همراه معاون برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد و معاون اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص همکاری های دوجانبه از جمله مشارکت در اجرای طرح های توسعه ای یکدیگر  تبادل نظر نموده تا از این طریق ضمن گسترش همکاری های مشترک منافع حاصل از این همکاری ها عاید بازنشستگان عزیز هر دو صندوق فولاد و کشوری گردد.

ایشان بر اهمیت همکاری دو شرکت برای تامین مواد اولیه مورد نیاز جهت فعالیت سودآور شرکت ها تاکید و اظهار امیدواری کرد با اجرای مفاد تفاهم نامه موجبات گسترش فعالیت شرکت ها و تکمیل زنجیره ارزش تولید محصولات فولادی دو صندوق فراهم گردد.

دکتر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز در سخنانی با تقدیر از میزبانی و همراهی های دکتر مسرور، نقش ایشان در امضای تفاهم نامه را بسیار مهم دانست و گفت: قطعا همکاری بین دو صندوق بازنشستگی کشوری و فولاد موجب تکمیل زنجیره ارزش فولاد در زیرمجموعه وزارت رفاه شده و ارزش افزوده مطلوبی را ایجاد خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه هدف نهایی ما منفعت بیشتر برای بازنشستگان است عنوان کرد: دو صندوق این ظرفیت را دارند تا در طرح های توسعه ای همکاری های جامعی داشته باشند.

گفتنی است آقایان فلاح مبارکه و بزرگی مدیران عامل شرکت های سنگ آهن مرکزی ایران و صبافولاد خلیج فارس نیز در سخنان جداگانه ای ضمن ارائه گزارشی از شرکت های متبوع خود امضای تفاهم نامه همکاری را گام بلندی در راستای تامین منافع بازنشستگان دو صندوق عنوان کردند.

همچنین آقایان علایی و تاجیک مدیران عامل شرکت های سرمایه گذاری صندوق های بازنشستگی فولاد و کشوری نیز در سخنانی از امضای تفاهم نامه استقبال نمودند.

لازم به توضیح است دو شرکت سنگ آهن مرکزی و صبافولاد ایرانیان با امضای این تفاهم نامه در جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز برای تامین زنجیره تامین و ایجاد ارزش افزوده همکاری خواهند کرد.

مشارکت در تامین گندله مورد نیاز کارخانه صبا فولاد خلیج فارس از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی و تامین کلوخه سنگ آهن توسط شرکت صبا فولاد و همکاری در خصوص پهنه های اکتشافی و استخراج آنها در استان هرمزگان از جمله مهم ترین بندهای این تفاهم نامه است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه