همزمان با روز حماسه ایثار و شهادت شهرستان لنجان برگزار شد؛

بزرگداشت روز هوای پاک با دوچرخه سواران از ذوب آهن تا لنجان

بزرگداشت روز هوای پاک با دوچرخه سواران از ذوب آهن تا لنجان
کدخبر : 16729

مانور دوچرخه سواری 100 ورزشکار شهرستان لنجان و ذوب آهن اصفهان با همکاری این شرکت و هیأت دوچرخه سواری ناحیه بسیج لنجان به مناسبت روز هوای پاک از محل یادمان شهدای ذوب آهن اصفهان و با عبور از شهرهای منطقه تا گلستان شهدای زرین شهر برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی، در مراسم آغازین این مانور که همزمان با روز حماسه ایثار وشهادت شهرستان لنجان در یادمان شهدای ذوب آهن اصفهان برگزار شد، مجید مکاری مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت، حرکت نمادین دوچرخه سواری در روز هوای پاک را در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست بسیار موثر دانست و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی، فعالیت های متعددی در حوزه محیط زیست انجام داده است و قطعاً این فعالیت ها هرگز  متوقف نشده و با جدیت در حال انجام است.  

وی افزود: یکی از راه های مناسب و اثرگذار برای بیان حساسیت ذوب آهن اصفهان نسبت به مسائل زیست محیطی و به ویژه هوای پاک، اجرای حرکت های نمادین از جمله این مانور دوچرخه سواری است که باید از همه ورزشکاران حاضر در این حرکت قدردانی کنم.

سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان نیز در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در طول تاریخ موثرترین عنصر پیشبرد اهداف و ارزش ها بوده و امروز هم به عنوان یک رکن اصلی قلمداد می شود.

وی افزود: همانطور که فرهنگ ایثار و شهادت در رونق تولید ملی و بازدارندگی در برابر دشمن موثر است، ما را به رعایت مقررات محیط زیستی و اولویت دادن به آن نیز ملزم می کند.

 

فرمانده بسیج ذوب آهن با اشاره به این که 29 دی ماه روز ایثار و شهادت شهرستان لنجان است، گفت: این روز یادآور تشییع 45 شهید عملیات کربلای 5 و شهید شاهمرادی قائم مقام لشکر قمر بنی هاشم بر روی دستان مردم شهرستان لنجان است که به همین دلیل، 29 دی؛ روز ایثار و شهادت این شهرستان نام گرفت.

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز در این مراسم گفت: حرکت نمادین امروز به همه ما یادآور می کند که در تمام شئون کاری و زندگی خود برای حفظ محیط زیست و هوای پاک اهیمت ویژه ای قائل باشیم.

وی با اشاره به فعالیت های ذوب آهن اصفهان در حوزه حفاظت از محیط زیست گفت: هرگز ادعا نکرده ایم که در نقطه اوج به لحاظ زیست محیطی قرار داریم اما دستاوردهای مهمی در این حوزه حاصل شده و اولویت اصلی این مجتمع عظیم صنعتی کمک به برخورداری از هوای پاک برای حفظ سلامت کارکنان و مردم منطقه است.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با اشاره به روز ایثار و شهادت شهرستان لنجان به فعالیت های فرهنگی این شرکت در جهت ترویج این فرهنگ اشاره کرد و از ساخت فیلم مستند شهید شاهمرادی توسط ذوب آهن اصفهان خبر داد.

علی سلیمیان مسئول هیات دوچرخه سواری ناحیه مقاومت بسیج لنجان نیز، بیانیه دوچرخه سوارها در پاسداشت روز هوای پاک و روز حماسه ایثار و شهادت شهرستان لنجان را قرائت نمود.

 

منبع: روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه