نشست مشارکت طرح‌های صنعتی ایدرو با سرمایه گذاران فارس برگزار شد

کدخبر : 16847

نشست مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در طرح های صنعتی مشارکت پذیر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حضور سرمایه‌گذاران ،استاندار و رئیس مجمع نمایندگان فارس و رییس ایدرو برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو در این نشست ضمن اشاره به دانش انباشته و تجربه بیش از نیم قرن این نهاد توسعه‌ای آمادگی این سازمان را برای سرمایه گذاری های مشترک (JV ) در طرح‌های امکان‌سنجی شده از جمله در حوزه هایی که منطبق مزیت‌های منطقه‌ای و آمایش سرزمینی است را اعلام نمود.

محسن صالحی‌نیا همچنین اظهار داشت : شرکای ایدرو امکان بهره مندی از تسهیلات ارزی و ریالی پیش‌بینی شده در بند الف تبصره ۴ ردیف ۱۰ قانون بودجه کشور در سال جاری و موارد مشابه در سال آینده را خواهند داشت که ویژه شرکای سازمان‌های توسعه‌ای است.

در این نشست همچنین عنایت ا… رحیمی استاندار فارس و ابراهیم عزیزی رئیس مجمع نمایندگان استان نیز ظرفیت های دستگاه‌های منطقه‌ای و مجلس شورای اسلامی را آماده تسهیل این سرمایه‌گذاری‌ها بیان کردند. در این نشست طرح های توجیهی پروژه‌های ایدرو برای سرمایه‌گذاران ارائه و برنامه نشست‌های کارشناسی برای عملیاتی سازی این مشارکتها تنظیم شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه