با حضور مدیرعامل شرکت ملی مس ایران، نماینده مردم شریف ورزقان و خاروانا در خانه ملت ، رییس و اعضای هیأت مدیره و مدیر مجتمع مس سونگون

جلسه تولید مجتمع مس سونگون برگزار گردید

جلسه تولید مجتمع مس سونگون برگزار گردید
کدخبر : 16914

در این جلسه دکتر دهقانی ضمن اشاره به مشکل کمبود نیروی برق در شمال کشور ‌و با توجه به ظرفیت سدهای منطقه ، خواستار ایجاد نیروگاه در منطقه شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، دهقانی  همچین با اشاره به مشکل بیکاری جوانان منطقه، طرحهای توسعه را عاملی مؤثر برای رفع این مشکل اساسی نام برد.

‌ دهقانی همچنین به ضرورت همسان سازی حقوق شرکت های پیمانکاری و نیروهای رسمی هم اشاره کرد و افزود: این مهم مگر با حمایت ها و ارائه ی راهکارهای قانونی و ایجاد حاشیه امن برای این عزیزان میسر نخواهد شد.

‌‌در این جلسه همچنین مهندس بیات ماکو مدیر مجتمع مس سونگون هم از روند روبه رشد تولید و طرحهای توسعه ی مجتمع خبر داد و گفت : با وجود کمبود برق، با صرفه جویی حداکثری همکاران در بخشهای مختلف مجتمع، خط تولید با قدرت تمام به کار خود ادامه می دهد.

‌‌وی در ادامه ضمن تقدیر از حمایت های دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: حسب پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته شاهد پیشرفت های خوبی در پروژه های برق، ابرسانی ، گاز رسانی و لیچینگ هستیم و در اینده ی نزدیک شاهد افتتاح کارخانه اهک هیدراته اهر و ابلاغ قراردادفاز ٣تغلیظ و معرفی پیمانکار پروژه های کاتد خواهیم بود.

‌مهندس بیات ماکو همچنین در اخر از تلاش تمام همکاران در شرایط بخران کرونا و محدودیت های آن تقدیر کرد.

‌دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس ، با اشاره به رکوردهای تاریخی در تولید گفت: در مجتمع مس سونگون نیز شاهد ٣ الی ٤ درصد رشد در تولید هستیم که این امر در سایه تلاش همکارانم در این مجتمع رخ داده است که جای تقدیر و تشکر را دارد.

‌وی همچنین از اکتشافات حفاری ٨٣ هزار متری و انشالله تا پایان سال ١٠٠ هزار متری اشاره کرد و سرمایه گذاری ٢٠٠ هزار میلیارد ریالی دوپروژه فاز ٣ تغلیظ و طرح کاتد را منشأ خیر و عامل تحولات عظیم اشتغالزایی و سود و درامد منطقه عنوان کرد.

‌ایشان در پایان افزود؛شرکت مس خود را مکلف به اجرای پروژه های زیرساختی و بنیادی در منطقه در جهت ابادی و توسعه ی ان میداند و رمز موفقیت و نیلِ به این هدف با اتحاد و یکرنگی و همدلی و تلاش کارکنان  و پرسنل میسر میشود که موجب قرار گرفتن شرکت در بین ١٠ شرکت برتر جهان در حوزه ی صنعت مس خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه